50% hos PompDeLux NÅ!

*Labambie

Forumet er livet
Jeg handla en del der i vinter da det var salg, nå er det salg på sommervarene. Kom igjen! 

I know! Fikk akkurat mail selv... TRUR jeg skal prøve å klare å vente til det blir 70 %!!

De har ikke størrelsen til lillemann igjen i noe jeg vill ha:( Var på party for rn måned siden og der fikk jeg bare handlet to plagg:( Så når høst kolleksjonen kommer skal jeg være tidlig ute:p

Hvordan er de i størrelsene? Stemmer størrelsene overens med det dere kjøper til barnet fra andre butikker? :)

permanenta skrev:
Hvordan er de i størrelsene? Stemmer størrelsene overens med det dere kjøper til barnet fra andre butikker? :)

Lillemann bruker 104 på hm, lindex osv. På pomp så bruker vi mellom 98/104 så ganske så normale:)

wOOHoo nå skal jeg inn å handle ! :) 

Hipp hurra! Fikk handlet mye i dag. Så glad for det. Takk for tipset. Merkelig jeg ikke har fått mail enda, for det pleier jeg alltid å få.

Frøken Hege skrev:
Jeg synes de plaggene er overprisa, så sjekker innom igjen når det er 70%

Utrolig kvalitet på de, man får faktisk bra klær for pengene. Det jeg kjøpte i vinter ser fortsatt ubrukt ut, enda så mye det er brukt. 

Labambie skrev:

Frøken Hege skrev:

Utrolig kvalitet på de, man får faktisk bra klær for pengene. Det jeg kjøpte i vinter ser fortsatt ubrukt ut, enda så mye det er brukt. 

syns det er samme pris som på hm og name it. Også er det mye bedre kvalitet. 

Nå er de ikke mye overprisa i alle fall. Fikk 2 bodyer for under hundringsen, bukser, t-skjorter og 2-pk strømpebukser under 100. ca 15 plagg for ca 1300,- Tviler på at en får det så mye billigere på lindex, hm, cubus osv...

Labambie skrev:

Frøken Hege skrev:

Det er sant. Kjøpte litt forrige 70% og det ser ubrukt ut det og.

Drista meg innom, men kjenner enda de 800 jeg svidde på Ellos tidligere så tenker på det. men fant mye fint der inne i størrelsen til mini her da.

Back
Topp