50 dager siden siste mens. Normalt?

S-40666157

Første møte med forumet
Vi prøver på vårt første barn sammen. Jeg sluttet på p-pillen i juli i sommer og har hatt sånn ca. Normal menstruasjon og syklus i august + september. Jeg har nå ikke fått mensen siden september og er dermed på syklusdag 50 - graviditetstestene viser til å være negativ. Har noen opplevd lignende?

Vi prøver på vårt første barn sammen. Jeg sluttet på p-pillen i juli i sommer og har hatt sånn ca. Normal menstruasjon og syklus i august + september. Jeg har nå ikke fått mensen siden september og er dermed på syklusdag 50 - graviditetstestene viser til å være negativ. Har noen opplevd lignende?
Hmmm, kanskje du ikke har hatt eggløsning denne syklusen, da kan visst syklusene bli veldig lange.

Ja har opplevd at den har vært 70 dager lang. Har pcos og fant ikke ut av det før jeg sluttet på p-piller.

Men den kan også være uregelmessig hvis du har gått på prevensjon en stund. Men som @Maja82 nevner, så er den nok så lang pga. mest sannsynlig har det ikke vært noe el.

Finnes tabletter for å få blødning og restarte syklusen om syklusen skulle bli veldig lang og mens ikke kommer.

Jepp! Jeg ble gravid med el på dag 95/96. Utrolig kjedelig å gå og vente , men da jeg fikk el så var det ikke tvil! Nå er jeg på pp1 , CD16 og forventer at det kan bli lenge til el, så du er ikke alene , det er grusomt å gå og vente på at man i det hele tatt kan prøve

Back
Topp