5 %..

Imogene

Forumet er livet
VIP
.. igjen av svangerskapet. 
FEM prosent!
Jeg synes tida går så ufattelig fort!
Håper lillemor drøyer til påske, ihvertfall....

Tiden har gått kjempefort :)
Jeg håper som deg at babyen drøyer til over påske, men etter det er det fritt frem

Jeg synes jeg akkurat jubla over at jeg bikket 30 uker. Og nå er det to uker til termin.. Synes det har gått så utrolig fort denne gangen. Forrige gang begynte jeg å vente fra uke 29 eller noe 

Hvorfor vil dere absolutt at de skal vente til etter påske???  Bare meg som lurer litt...

Det går skummelt fort!
og så mange som har fått sine søte små allerede :)

Mi ( nr 2 på vei) skrev:
Hvorfor vil dere absolutt at de skal vente til etter påske???  Bare meg som lurer litt...

Fordi vi må rekke å flytte inn i huset vi kjøpte i februar.. Jeg har termin 2. påskedag, så jeg kan gjerne gå hele påsken altså. Er klar for å få igjen litt av kroppen min, men er allikevel ikke helt klar for alt som venter ;-)

3,9% igjen her :p vil helst ha ut så fort som mulig eg da :)

Henriettemamma09+12 skrev:

Det er jo forståelig med de vondtene! Krysser fingre for deg, og jeg tipper du er tobarnsmor innen uka er omme :-)

Imogene skrev:

Henriettemamma09+12 skrev:

Det er jo forståelig med de vondtene! Krysser fingre for deg, og jeg tipper du er tobarnsmor innen uka er omme :-)

kan jo håpe :) men orker ikke ha noe forhåpninger..

Jo fortere jo bedre her tenker nå jeg, men regner ikke med det skjer noe før over påske. Ingenting som har forandret seg de siste fem ukene her iallefall bortsett fra at magen er litt større da. 

Jeg vil vente.. ul termin 10.. den tia fram til da trenger jeg for å manne meg opp..

Back
Topp