5 uker på vei

Maria883

Betatt av forumet
Hei alle sammen... flått side.... jeg er gravid nå i 5 uke, og er veldig spent.. har lyst til å dele det med hele verden... jeg skal på kontroll på onsdagen??? jeg har mistet en gang før, vet dere hvor stor sjansen er for at det skjer i gjenn?? hadde vert fint med svar og det hadde vert fint med en mail venn som er like langt på vei som meg.. vis det er så er e mailen min minniemaria_5@hotmail.com

Jeg ville bare si gratulerer med lille spiren jeg... Krysser alt jeg har å krysse for at den klamrer seg fast denne gang!!! Lykke til hos
legen!!!

Hei[:)]

Velkommen og gratulerer med den lille[:)]

Tror det er lite sannsynlig for at man mister 2 ganger, så alt går nok bra skal
du se...

Lykke til[;)]

heisan,først må jeg si gratulerer med spiren.

det sies jo at det er mer vanlig å miste første gang en andre.så dette går kjempe bra skal du se.lykke til videre.[:)]

Hei.
Beklager å måtte si det, men sjangsen for å miste igjen er like stor eller liten som alle andre. Selv har jeg mistet to ganger, og jeg vet hvor ondt det er, og det var legen som sa at sjangsen er like stor. Nå er jeg gravid igjen i åttende uke, og er fryktelig nervøs for at det skal gå gale igjen. Sal ta en ultralydsundersøkelse hos GYN på onsdag, og da får jeg se om det lille hjertet slår. Håper så inderlig det!! Vil ikke miste igjen!! Klem[:)]

GRATULERER!!![:D]

Gratulerer masse [:)]
Dette går nok bra skal du se, skal krysse både bein og armer og fingrer og det jeg kan krysse for deg [:D]

Hei hei,.

Velkommen hit og gratulerer så mye med den lille i magen. Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen. Ps. En kjekk ung mann på bildet der.

Hei alle sammen... takk for svarene .. lykke til alle sammen som er her inne. Line 82.. lykke til spesielt til deg, jeg tror alt vil gå bra denne gangen. Hva for en uke mistet du de to andre???

Back
Topp