5 uker på vei

Maria883

Betatt av forumet
Hei alle sammen! Denne siden har jeg vert inne på før, sist gang jeg meldte meg inn var jeg også 5 uker,men jeg mistet den[:(], det var mange trister dager deretter, men endelig har det nå klaffet i gjenn etter 8 mnd og jeg er stolt som en hane.Jeg¨håperat alt vil gå bra denne gangen, han en god følelse( bank i borde) jeg har en nydelig gutt på 3 år, som sa seinest i dag da jeg sa han sku bli store bror.. Jeg vet det mamma. hehe. Vet norn hvor stor sjansen er for at det skjer i gjenn?????? Det er en koselig side og liker den veldig godt... jeg leste at dere er på første kontroll i uke 8 osv.. jeg er 5 uker å skal på min første kontroll nå til onsdagen..... lurer inmari??????? god høst.. håper på mange svar.. har e mail.. minniemaria_5@hotmail.com.. hadde vert koselig å delt svangerskapet med,som er like langt på vei som meg. Vis dere ser bilde.. så er det av min og samboeren våres sønn på 3 år. [:D]
[:D]

Hei hei! Gratulerer med spiren i magen din[:D]
Jeg vet ikke noe om det du spør om,men ønsker deg lykke til videre og det går nok fint for deg[;)]
God høst til deg oxo! [:D]

Heia Maria22!

Gratulere så mye med din lille spire. Det du lurer på vet jeg ikke så mye om...men vet at sjangsen for at det skal skje igjen ikke er noe fasit svar. Men jeg vil tru at det ikke mer mer sjangse for deg å miste igjen, pga av at du mistet sist. Men desverre har man aldri nien garanti for noe her i livet [:(] men vil ikke tru at det skulle skje deg TO ganger....det er heller tvilsomt! Men skjønner godt at du er ekstra bekymret for det.

Det er desverre mange som opplever det å miste et ufødt barn, etter at jeg ble medlem her leser jeg at det er mange som har opplevd det samme som deg. Bra at du satser på nytt, og koser deg med det. Jeg har ikke vært gjennom det du har, så det er umulig for meg å skjønne det du har gjennomgått.

Men lykke til i alle fall [:D][:D][:D]

Klemmer fra kathrine

Det er nok greit at du skal på tidlig kontroll, så slipper du å gå å engste deg alene. Kanskje du får spesiell tett oppfølging som følge av det som skjedde sist? Lykke til, håper det bare blir glede og kos!

Back
Topp