5 uker og oppblåst mage

Mumu

Første møte med forumet
Jeg er bare 5 uker på vei, men har en gigantisk ballong mage. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å skjule det til folk, da jeg ikke vil fortelle det før jeg er 12 uker på vei. Og gjett om det er ubehagelig at alle ser på magen

Vil heller ikke fortelle det til noen kunne håpet på ennå lengre enn 12 uker også men syntes selv det er veldig synlig. Har to fra før og var ikke sånn den gangen. [emoji29]

Vil heller ikke fortelle det til noen kunne håpet på ennå lengre enn 12 uker også men syntes selv det er veldig synlig. Har to fra før og var ikke sånn den gangen. [emoji29]
Jeg har også to fra før. Vil si at magen var mye mindre da

Ja jeg også. Førstemann kom den rundt uke 15 så vidt litt. Men andre mann hadde jeg ikke mange før jeg var 6md og ingen trodde meg. Nå lurer jeg på hvordan jeg skal skjule den...

Jeg har også 2 fra før, er 4 uker i dag, men dærsken som magen er oppblåst og stor... får ikke gjemt den lenge tror jeg..

I mitt første svangerskap som endte i ma kjøpte jeg min første mammabukse når jeg var 11 uker [emoji15] da var jeg oppblåst hele tiden og det gjorde vondt med trange jeans da. Gikk også bare med store gensere. Så det er eneste trikset hehe!

Jeg har også to fra før. Er såå oppblåst [emoji23][emoji85] Skjuler med løse gensere og tunika enn så lenge [emoji51]

Syns det e ubehaglig å ha noe som helst over magen. Så buksa ryk når æ e innomhus [emoji13]

Back
Topp