5 uker igjen!

Lena33

Glad i forumet
I hele svangerskapet har jeg hatt MYE sukker i urinen, og måtte passe meg for alt sukker, karbohydrater og stivelse + salt!nå derimot har jeg til gjengjeld fått høyt blodtrykk!!!har vært flink med sukkeret og kroppen har stabilisert seg og de to siste gangene har urinen vært helt fin.
Sist jeg var på kontroll (tirsdag 6 des.) var blodtrykket 145\100 ,det er grensen for at jeg må sjekkes 2 ganger i uka og jeg skal dit igjen i morgen.....har stort sett sittet i en stol og strikket de siste dagene.....har da tre barn fra før...og masse husarbeid...[&:]heldigvis hjelper de meg mye nå oxo mannen min da...hva skulle jeg gjort uten han!!! stiger blodtrykket mer nå, så må jeg innlegges på sykehus og settes på blodtrykksmedisin sa jordmor....jeg blir deprimert....[:(]det som skjer når trykket øker er at blodtilførselen i navelstrengen innsnevres og babyn får mindre oksygen og næring....i verste fall må jeg settes i gang...og da senest i uke 38....det blir da i mellomjula[&:]selfølgelig bra for barnet å komme ut viss han ikke har det bra i magen min, men hadde håpet å beholde ham til over nyttår!man rår vel ikke over det selv.....
Det går jo alltid bra til slutt, men akkurat nå greier jeg ikke tenke slik....er liksom i dårlig form....blir vel godt når alt er over....

Uff da, hørtes ikke bra ut, så mue en må være obs på. Får håpe det ordner seg på best mulig måte for deg da. Skjønner at du håpet på å holde han inne til over nyttår, det samme tenker jeg [:D][:D]

Lykke til uansett.

Dette hørtes ikke greitt ut.... Jeg har vært frisk hele tiden, er litt stiv og støl nå, men kan jammen ikke klage, nei!!!
Bebisene våre ligger jo bare der inne og gjør seg fete [:)] nå, så om de bestemmer seg for å sette det i gang, er det jo ikke noen fare. Alt er fiks ferdig, skal bare bli runde og gode nå! [:)]
Det må være forferdelig slitsomt å ha det sånn nå i slutten av svangerskapet, når du som regel er litt lei i utgangspunktet.

uff så leit..[:(] håper det bedrer seg snart, da!

(forrresten: kjempefin mage![:D])

Back
Topp