5 uker idag.

FrøkenFin

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Septemberlykke 2021
Og jeg er kanskje bittebitte litt mindre redd! Men jeg går konstant og frykter at jeg skal miste, og lurer på om det er noe som helst jeg kan gjøre for å øke sannsynligheten for at jeg ikke mister..

På tirsdag skal jeg til første kontroll, og hvis alt er bra bestiller jeg tidlig ultralyd til litt ut iuke 6 tenker jeg.

Krysser alt som krysses kan!

jeg tenker vel at om du skal miste så gjør du på et tidspunkt det, og at dette er ikke noe vi kan styre. At du tar folat og lever sundt og fornuftig, og passer på kroppen din tror jeg er det beste du kan gjøre for deg og den lille. Det er nok lettere å si tenk positivt - enn å gjøre det- men prøv.... :)

Gratulerer med 5 uker på vei:) Kjenner godt til panikken over å miste. Jeg var lik under svangerskapet med storesøster. Når en mister er det naturens egen måte å "ordne opp". Du må bare prøve å slappe av og ta en dag om gangen og kose deg så godt du kan.

Signerer dem oppforbi. En kan ikke gjøre mer enn å ta folat, og ta vare på deg selv. Kos deg videre i svangerskapet:-)

Tusen takk :)
Tar både folat, kalsium, jern og b-vitaminer.
Legetime i morgen, er veldig spent!

FrøkenFin skrev:
Tusen takk :)
Tar både folat, kalsium, jern og b-vitaminer.
Legetime i morgen, er veldig spent!

Du er flink. Tar bare folat selv.Lykke til hos legen!

Jeg tror alle innerst inne går med en frykt for å miste, og litt verre i dag siden vi har mista folk her inne. Men vi må prøve å tenke positivt

Back
Topp