5 uker idag :-D

Sjefsmamma

Elsker forumet
Og iløpet av denne uken skal hjertet begynne å slå..ganske vilt :-)

Sist svangerskap var det i denne uken ting gikk galt og hjertet ikke utvikla seg som det skulle :-( Så denne gangen håper jeg alt går bra og hjertet utvikler seg perfekt. Tenk så vanvittig store ting som skjer inni der med den lille lille spiren vår, og vi merker det knapt...

Denne gangen SKAL det gå bra <3 Krysser fingre og tær for deg!!

Ja, tenk som hva som foregår inni kroppen vår nå, ganske så utrolig :)

Gratulerer med 5 uker

Det er rart å tenke på at det er så mye som skjer ja, og at kroppen setter i gang så mange prosesser helt selv. Ganske fantastisk! Gleder meg sånn til disse første ukene er over, og at ting kanskje kan kjennes litt tryggere...

Gratulere me 5 uka Æ ejammen mæ 5 uka idag æ å :)

*Peonella* skrev:
Hurra for 5 uker!! :) får du noe ekstra oppfølging dette svangerskapet?

Takk alle søde :-)

Ja jeg får to tidlige ultralyder, og sikkert flere hvis jeg ønsker, samt oppfølging på svangerskapspoliklinikken eller noe sånt..hehe, var jordmora som sa det men husker ikke helt hva den avdelingen heter. Skal nok følge litt ekstra med selv om det i utgangspunktet ikke er noen medisinske grunner til at noe skal skje igjen. Er nok mest psykiske grunner til at jeg får ekstra oppfølging.

Har også gått over på svangerskapspenger og trenger ikke jobbe en eneste dag av dette svangerskapet pga risiko for stress og dermed fare for SA og for tidlig fødsel...er nok først og fremst føre-var prinsippet som gjelder her men er godt å bli tatt vare på...

Samuels hjertemamma skrev:

*Peonella* skrev:

Ja jeg får to tidlige ultralyder, og sikkert flere hvis jeg ønsker, samt oppfølging på svangerskapspoliklinikken eller noe sånt..hehe, var jordmora som sa det men husker ikke helt hva den avdelingen heter. Skal nok følge litt ekstra med selv om det i utgangspunktet ikke er noen medisinske grunner til at noe skal skje igjen. Er nok mest psykiske grunner til at jeg får ekstra oppfølging.

Har også gått over på svangerskapspenger og trenger ikke jobbe en eneste dag av dette svangerskapet pga risiko for stress og dermed fare for SA og for tidlig fødsel...er nok først og fremst føre-var prinsippet som gjelder her men er godt å bli tatt vare på...

Kjæmpeflott at du får så god oppfølging!!!:)
Las bloggen om vakre lille Samuel å tåran rann...Skjønne godt at du slit psykisk,d har æ å gjort i samme situasjon...:)
Håpe virkelig hjertet t spiren utvikle sæ perfekt gangen her å at aillt går bærre fint

Tuppeline skrev:

Samuels hjertemamma skrev:

*Peonella* skrev:

Kjæmpeflott at du får så god oppfølging!!!:)
Las bloggen om vakre lille Samuel å tåran rann...Skjønne godt at du slit psykisk,d har æ å gjort i samme situasjon...:)
Håpe virkelig hjertet t spiren utvikle sæ perfekt gangen her å at aillt går bærre fint

Takk for gode ord. Ja jeg kan ikke skjønne annet enn at denne gangen må det bare gå bra. Orker ikke mer kjipt nå...trenger en baby som kan trøste oss, hadde vært den aller beste trøsten for oss nå.

Back
Topp