Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ikke sant. Føler meg ikke så veldig "fin" i sånne store gensre heller så dette blir hardtoh yes! jeg er megaoppblåst :S sliter skikkelig med å skjule magen. orker ikke å styre med å legge inn bilde, men syns du var veldig fin da .) du kommer til å få veldig fin mage
Hehe jeg har sånne fine håndtak selv fra forige svangerskapSer akkurat ut som min mage, berre at eg har sånne fine "håndtak" på sidene i tilleggOg gjerne noken babykilo fra sist som er der i tilllegg... Oppblåst er vel berre forbokstaven! Gledar meg til magen kjem skikkelig tilsyne, og eg sleppe å gå rundt og sjå endå meir tjukk ut enn vanlig.. hehe...
Tusen takk :-D Blir helt rørt her!ja, aldri følte meg sååå fin som med den herlige magen! Syns alle topper og gensere satt så fint med magen! Og veldig artig med belte og sånt for å fremheve magen endå meir![]()
Ja det blir godtOppblåst ja, det er helt klart. Har gått ned nesten 5 kg siden jul, og jeg har veid meg flere ganger for å se om jeg har gått opp masse igjen. Magen føles jo større ut enn noen gang, men har ikke gått opp
Gleder meg til uke 12, når vi slipper å gjemme magen
Ja det blir godtOppblåst ja, det er helt klart. Har gått ned nesten 5 kg siden jul, og jeg har veid meg flere ganger for å se om jeg har gått opp masse igjen. Magen føles jo større ut enn noen gang, men har ikke gått opp
Gleder meg til uke 12, når vi slipper å gjemme magen