Ønskedrøm ♡ mamma til tre skatter ♡ Septembermødre <3 9 Okt 2012 #1 I dag :-) Denne uken begynner hjertet å slå !! Fantastisk :-)
J JuniSpireGammel Guest 9 Okt 2012 #3 HERLIG!!! Helt sprøtt hvordan kroppen er laget!! Selv er jeg over i uke 6... og leser med stor entusiasme alt som skjer uke for uke!!
HERLIG!!! Helt sprøtt hvordan kroppen er laget!! Selv er jeg over i uke 6... og leser med stor entusiasme alt som skjer uke for uke!!
Alveskatt Glad i forumet 9 Okt 2012 #4 Gratulerer så mye med 5 uker!!! Om noen dager begynner hjertet å slå ja! Helt fantastisk!!!
Bimse Glad i forumet 9 Okt 2012 #5 Uke 5 for meg også i dag! 1 uke til vi er kommet dit vi mistet sist. Krysser alle fingre! Denne fangen har tiden gått fort :)
Uke 5 for meg også i dag! 1 uke til vi er kommet dit vi mistet sist. Krysser alle fingre! Denne fangen har tiden gått fort :)
M Milla<3 Andre møte med forumet 10 Okt 2012 #8 Gratulerer så masse :) Jeg også mottok mail om 5 uker igår og idag var det akkurat 25 dager siden og dermed har hjertet begynt å slå <3 lykke!
Gratulerer så masse :) Jeg også mottok mail om 5 uker igår og idag var det akkurat 25 dager siden og dermed har hjertet begynt å slå <3 lykke!