5 ting gravide må passe på i sommervarmen

Ikke i bruk

Forumet er livet
Det er både sunt og godt å være ute om sommeren. Er du gravid, kan du også være i solen. Men du bør ta noen ekstra forholdsregler.

Les mer her

Hvordan føles det å være gravid nå om sommeren?

Det føles VARMT og som om jeg befinner meg i kraftig overgangsalder :-p Jeg har to desemberbarn fra før og må si jeg foretrekker å gå høygravid om vinteren. I det minste er jeg glad for at jeg har termin i starten på juli, slik at jeg slipper å gå hele sommeren.

Forferdelig!
Er stortsett sengeliggende, men vet ikke om det er varmen aleine....
Varmen hjelper hvertfall ikke på kvalmen :(

Veldig glad vi har hatt noen dager nå med overskyet og regn for å si det slik. Det har vært grusomt de dagene med sol og varme og jeg har skikkelig dårlig samvittighet ovenfor mini som jeg ikke orker å leke ute med for lenge før jeg må inn igjen pga varmen. Glad jeg snart er ferdig:-)

Hva med de som bor i veldig varme strøk hele tiden? Tror ikke de går i skyggen ofte. Hører lite om overoppheting der :o men det er jo greit å passe på seg selv i varmen :)

Er endelig kvitt kvalmen, men når det er varmt blir jeg uvel og fortere sliten. Glad jeg ikke er høygravid men bare halvveis:)

Gikk høygravid på sommeren 2 ganger, aldri hatt noen problemer med varmen, så har nok vært heldig sånn sett:)

Jeg takler varmen bra, enn så lenge.
Ønsker ikke 30 grader, men det er for varmt i ikke gravid modus også..
Blir spennende å gå høygravid i juli. :)

Er høygravid fra i dag! Syns det går helt greit, på de varmeste dagene har jeg unngått for mye stekende sol så langt bare.

Jeg er heller høygravid om sommeren enn om vinteren, slet med å få på vintersko og jakke allerede i påsken :D

Back
Topp