5 svake tester fra billige-tester

Petrula

Andre møte med forumet
Har fulgt med en del her i det siste, så dere er ikke helt fremmede for meg, selv om dere ikke vet hvem jeg er... Men håper allikevel på litt tolkehjel her... [8|]

Sluttet på pillene for ca7 uker siden, for to uker siden kjente jeg smerter rundt livmora, var så vondt at det var vanskelig å le... brystvortene var så ømme at jeg skvatt når jeg la meg på magen, kansje dette var en EL? magen var bare vondt en dag, og puppene en uke, er helt i fin form nå, ingen tegn på noe graviditet heller. Tok uansett en test i går, Kun pga jeg kjeda vettet av meg tror jeg, og der kunne jeg se en svaaak svaaak strek...
venta et par timer og tok en til, den var også sååå svak... etter et par timer tok jeg enda en (da hadde kjæresten min kommet hjem, måtte ha tolkehjelp), den var også ufattelig svak...
Tog en til før jeg la meg - fremdeles svak på samme viset! (langt fra testoman)
Så... da måtte jeg jo ta en i morgest også, fremdeles den samme svake streken... godt jeg har kjøpt tester billig fra Billige-tester [8D]
Alså, hvordan skal jeg tolke dette? de testene jeg har tatt tidligere har vært helt kritt hvite (utenom kontrollstreken), men her er det antydning til en strek... VI ser an ganske godt da, men jeg kan love at en Må ha godt syn for å se den også
Vet det ble langt innlegg, men jeg trenger litt help... Kjenner egentlig ingen symptomer, har til og med vært mye mer våken enn normalt i det siste...!?

det sies jo at en strek er en strek... men jeg tror jeg ville snakket med legen kanskje... fått det konstantert:)

Tusen takk for svar [;)]
Du har vel egentlig rett i det, jeg kan også bare fortsette å teste hver morgen og se om streken blir sterkere, men det var den tålmodigheten... [:o] vil helst bare ha svar fra en synsk dame som kan si med en gang at "ja, klart du er gravid"!!

En strek er en strek har det blitt sagt her, men test igjen om to dager. Hcg'en i blodet stiger bare hver 48. time, så som regel skal ikke resultatet bli noe sterkere dagen etter du har testet.

men den første morgenurinen er den beste, så det kan jo være atd en slår sterkere ut uansett da!

Ønsker deg lykke til!

M

Jeg tror også du er gravid. Så gratulerer... [:D]
Jeg hadde også så svake streker de første testene jeg tok når jeg var gravid, som en skygge liksom, det tok et par dager før den ble sterkere. Men en strek er en strek! og ihvertfall nå når du har fått det på flere tester... Gratulerer igjen!!! Spennede... [:D]

Gjentar det som er sagt mange ganger; en strek er en strek [;)]

Én test kan en sjelden gang være feil, men 5 tester kan ikkje ta feil. Sjansen for det e så minimal at det ikke er mulig....

GRATULERER SÅ MASSE!!!!

Antall tester har vel doblet seg fra tallet 5 nå... og alle har denne lille rosa ekstra streken... kansje jeg bare må innse at noe er på gang![8D]

Unnsjull meg, kansje mange av dere syns det er teit å ønskeseg dette, men jeg trenger noen symptomer!! Før jeg får et snev av disse vet jeg ikke om det kommer til å gå opp for meg... og det er en stor fordel i en begynnende røykekutt! [:'(]

Er helt uvirkelig at Jeg skal ha noe "fremmed" i magen... Nei...

Men tusen takk for svar... dere er kjempesnille! [:D]

Vet akkurat hvordan du har det! Jeg hadde heller ikke noe særlig med symtomer, bare litt murring i magen. Jeg var ikke trøtt som mange blir, ikke kvalm, og måtte ikke oftere på do. Så jeg tok en UL når jeg var 8+6, bestillte privat. Da gikk det mer opp for meg...
Lykke til med røykekuttet, du klarer det nok...

Godt å høre at jeg ikke er alene om det... Har 5 tester igjen, de forsvinner i løpet av de nermeste dagene! [;)] Så får det vel gå opp for meg etterhvert... Har uansett blitt mer bevisst på røykinga, er vel en begynnelse det også.

Hvor mye kosta en priva UL? hvis jeg ikke får symptomer blir nok det ganske aktuelt for meg også [:D]

Back
Topp