nå har vi hatt tråder hvor vi har sagt ting om andre, så jeg tenkte vi kunne prøve en tråd, hvor alle som vil skriver ned 5 setninger som beskriver deg selv best!
gøy å se hvordan folk er[:)]
er lov å skryte litt av seg selv og da hvis man vil[;)]
tenkte å skrive nick, bosted og alder også jeg.
FLOTTE, Lillestrøm, 25 år
-humoristisk, men kan fort misforstås da jeg selv syns det er fryktelig morsomt med sarkasme og ironi, noe ikke alle kan like like godt[8|]
-jeg elsker å reise, og har bodd i spania 1/2 år, og reist jorden rundt 3 ganger.
-omsorgsfull, tenker ofte på de rundt meg før meg selv, særlig sambo og datter
-er veldig sosial, har alltid hatt mange venner både gutter og jenter, og liker at det er folk rundt meg.
-alternativ.. har stor tro på alt av alternativ medisin, kosthold o.l. bruker mye alernativ behandling, trener yoga og pilates. er også veldig opptatt av kosthold, mye økologisk, og spiser skjelden noe med e-stoffer[:'(] (noen syns jeg er litt nerd når det kommer til det der..[:)])
gøy å se hvordan folk er[:)]
er lov å skryte litt av seg selv og da hvis man vil[;)]
tenkte å skrive nick, bosted og alder også jeg.
FLOTTE, Lillestrøm, 25 år
-humoristisk, men kan fort misforstås da jeg selv syns det er fryktelig morsomt med sarkasme og ironi, noe ikke alle kan like like godt[8|]
-jeg elsker å reise, og har bodd i spania 1/2 år, og reist jorden rundt 3 ganger.
-omsorgsfull, tenker ofte på de rundt meg før meg selv, særlig sambo og datter

-er veldig sosial, har alltid hatt mange venner både gutter og jenter, og liker at det er folk rundt meg.
-alternativ.. har stor tro på alt av alternativ medisin, kosthold o.l. bruker mye alernativ behandling, trener yoga og pilates. er også veldig opptatt av kosthold, mye økologisk, og spiser skjelden noe med e-stoffer[:'(] (noen syns jeg er litt nerd når det kommer til det der..[:)])