5 søte små

maiblomst

Gift med forumet
Kattebebiser kom til verden i natt! Eg fikk prøve meg som jordmor, og alt gikk bra! Frøken Svendsen var så flink atte [:D] Alt står bra til med mor og barn. Skal legge ut bilde når de har fått øyner... Litt søtere da he he! (litt urettferdig egentlig!) Eg også vil ha beibi nå!

ORIGINAL: MsMarte

nååååh :)

er jo søte selv om de ikke har åpna øynene da :)

Joda! Men de er så deilige når de åpner de store blå øynene sine om noen dager [:)] *smelte*

Åh så herlig, gratulerer[;)] Gleder meg til å se bilde[:D] Kattunger er det nydeligste som fins[:)]

Pusemamma er litt beskyttende enda, så eg lar henne få litt fred (kan sikkert snart identifisere meg he he[:D]) Men om noen dager skal alle få se!

grautlerer med små pusebabiser!![:D]

Nåhmen...!! Små pusunger er jo bare det nydligste da!!
Gleder meg til å se bilde!!![:)]

signerer
ORIGINAL: frøken my

grautlerer med små pusebabiser!![:D]

Ååååå, så heldig du er [:D]
Jeg eeeelsker katter!!! Gleder meg til bilde[:)]

Jøss, de ukene rant fort forbi!! Gratulerer så masse med kattebebiser, de er verdens skjønneste dyr!! Vi får gå og krysse fingrene for min katt nå, som jeg HÅPER er gravid etter en VILL løpetid for et par ukers tid siden.   Gleder meg til oppdatering med bilder[;)]

Små kattepuser er nusselige[:)] Grattis med dem da[:)] Elsker katter. har hatt en del av dem opp igjennom årene. Men akkurat nå så har jeg ikke noen katt....

Gratulerer med 5 nye kattepuser, tenk de blir eldre enn bvebisen din.

Gratulerer med 5søte små puser..har litt lyst på en katt, men har to hunder som også har lyst på katt, bare på ett helt annet nivå enn hva jeg vil[:D]

Du må gratulere Frk.Svendsen så mye med de søte små !!![:D] Gleder meg til bilder av kattungene !

ÅÅÅHHHH!!! sååå koselig!!! Gratulerer så masse til frk. svendsen og deg pivi!![:)][:)] 
Kattunger er bare sååå utrolig nydelige!!!
Ho er heldig som slipper å gå så kort tid gravid!!![8D][:)] Meeeen, snart er d din tur også pivi!![8D][:)] (og min, og alle andre her innes tur!!![8D][:)])

Så herlig da! Vekte npk morsfølelsen i deg..[;)]

Du får hilse frk.Svendsen fra meg og si at jeg synes det er på høy tid å gifte seg når en har 5 barn sammen med noen [8D]
Og gratulerer så mye[:D]

Frk Svendsen takker for gratulasjoner[:)] Skal prøve å snike meg til et bilde i ettermiddag! Frk Svendsen er av den moderne typen, og skal ikke gifte seg! Hi hi!

var maiblomst å handla på dragesett i dag? med rød topp,svart bukse og dongri jakke?

ORIGINAL: frøken my

var maiblomst å handla på dragesett i dag? med rød topp,svart bukse og dongri jakke?

Stemmer det [;)] Var det du som sto i inngangspartiet? Hi hi! Tenkte på deg... Skulle vert et kjennetegn på oss som bruker BV!!! Hadde ikke vert noen problem da!

jepp[:D] rød hettegenser. tre poser ved beina og snakka med ei vennine. du var veldig lik bildet ditt, så det var ikkje nåkke vanskelig å plassere deg[:D]

Back
Topp