5 runder med Letrozol..

1Baby2023❤️

Blir kjent med forumet
Hei!
Ser det er mange tråder ang letrozol, men vil bare spøra for å få ferskere svar :angelic:

Hvor mange kurer med Letrozol har du tatt, og har de vært enkle eller dobble?

Jeg har hatt 3 enkle og 2 doble.
Jeg er 10dpo etter 5 dobble kur nå.
Håper på positiv test etterhvert da jeg har hatt mye murringer og kramper, noe jeg håper er feste kramper. Har ikke hatt sånt tidligere..

Var til gyn I dag og vi blir henvist til IVF, veldfi glad at det er fortgang i det her, men skulle så ønske jeg ble gravid denne gangen :Heartpink de skal vurdere om jeg kan gå på letrozol flere ganger nå eller om det blir for mye.

Jeg tok en enkel dose uten at det hjalp. Fikk så to runder dobbel dose, hvor graviditeten satt på nummer to. Jeg hadde blitt spontant gravid to ganger tidligere, en MA og ett fullført svangerskap. Håper du blir gravid denne gangen!

Jeg har fått beskjed om å ta Letrozol annenhver syklus, enkel dose. Har eggløsning av meg selv så det er vel bare for å kanskje øke sjansen :confused013 tror det er sagt et maks antall pp man skal ta det, pga det vil ikke være hensiktsmessig å stå på over lang tid mtp på å bli gravid. Var i hvertfall noe sånt gyn sa. Masse lykke til:gen014

Jeg gikk på 4 doble kurer og ble gravid på fjerde forsøket. Hadde ekstremt mye smerter rundt den siste eggløsningen, og ble gravid. Husker 1 uke etter eggløsning at jeg fikk et vondt stikk i eggstokken. Hadde ellers ingen symptomer utenom sykt ømme pupper på en helt annen skala en jeg var vant til. Håper du snart lykkes. Masse lykke til!

Jeg har regelmessig syklus, men ble satt rett på dobbel dose. Hadde to kurer i høst og to på nyåret, har altså hatt totalt fire kurer. Jeg er i syklusen med den fjerde kuren nå, 11 dpo. Hadde en kjemisk i syklus nr. 2 med letrozol, men de to jeg har hatt nå på nyåret, ser ut til ikke å ha endt i graviditet. Fortsatt negativ test i dag, så håper den sitter igjen neste syklus!

Jeg gikk på 4 doble kurer og ble gravid på fjerde forsøket. Hadde ekstremt mye smerter rundt den siste eggløsningen, og ble gravid. Husker 1 uke etter eggløsning at jeg fikk et vondt stikk i eggstokken. Hadde ellers ingen symptomer utenom sykt ømme pupper på en helt annen skala en jeg var vant til. Håper du snart lykkes. Masse lykke til!

Jeg hadde også helt ekstremt vondt fem-seks dager etter eggløsning. Så vondt at jeg måtte sette meg ned en stund, men så var det over. Ellers merket jeg ingenting til graviditet før i uke seks-sju.

Jeg kom helt ut av tellingen til slutt, men mener jeg ble gravid på runde 6. Det endte i kjemisk graviditet (mistet veldig tidlig), så ble da en syvende runde med letrozol, enkel dose, og første gang med ovitrelle. Da satt spira for oss og er nå 28 + 4 :)
Tok alltid enkel dose.

Back
Topp