5 mnd kontroll

Hanna C

Gift med forumet
I dag var Nataniel på 5 mnd kontroll på helsestasjonen! Han har blitt 62 cm lang og veier 6755 gr. Heslesøster var kjempefornøyd[;)] Han fikk vaksine også. bl.a hjernehinnebetennelsevaksine.. Det var litt trist, men det gikk fort over.. Flinke gutten min[:)]

Er ikke så kjekt med de vaksinene nei, men vi får trøste oss med at de GJØR godt!! [:D]

Ja de vokser til dessa småttisene våre...blitt stor nå! [:D]
Ikke morro med sånn vaksine...gruer meg til Jonas skal ha sin...blæ...
men må nok bare gjennom det ja!

Hvordan er formen til Natanien idag da? Håper han er bedre enn igår[:)] Tror du det kan være vaksinen mot hjernehinnebetennelse han reagerte på? Skal ta den på torsdag vi og gleder meg ikke for det ser ut til at de fleste har reagert på den. Hun har ikke reagert på den første så krysser fingrene for denne også[&:] Så deilig at han vokser så bra. Skikkelig stor gutt blitt nå jo[;)]

Ja hvordan er Nataniels form idag? Er spent på d!!

Julian var ikke i form på 3 dager etter vaksina og han reagerte ikke i det hele
tatt på den første...

Så kan være Hib vaksinen de reagerer på...

tatt på den første...

Oh noooo.....nå gruer jeg meg bare mer!
[8|] Jonas fikk jo DEN reaksjonen av første sprøyta....æsj, håper det ikke blir verre nå da...

ORIGINAL: Chill24

tatt på den første...

Oh noooo.....nå gruer jeg meg bare mer!
[8|] Jonas fikk jo DEN reaksjonen av første sprøyta....æsj, håper det ikke blir verre nå da...

Får ikke håpe d!! Men er jo ikke sikkert han reagerer i det hele tatt da!! [:D]
Er jo så forskjellige desse barna!! [;)]

Ja, Nataniel hadde ingen problemer etter den første vaksina.. Merket ingenting.. Men nå er han skikkelig pjusk, stakar... I Natt hadde han nesten 40 i feber... Men i dag er han mye bedre heldigvis. Spiser ikke noe serlig da, og sover mer enn normalt, men skravler i ett kjør når  han er våken. Feberen er på vei ned også, så han er på bedringens vei.. Men jeg syntes så synd på han i natt, han orket ikke gråte eller noen ting, bare lå å klynket.. Når jeg tok han opp, hang han som et slakt over skulderen min.. Det er nok hjernehinnebetennelsesvaksina han reagerer på ja.. Håper bare spisinga tar seg opp..

[hr]
Vi har ikke tatt den enda vi. Han skulle få den, men vi får spørre neste gang.
Ønsker dere alle lykke til med sprøytene.

Bra at Nataniel er litt bedre da. Ikke morro med sprøyter nei.
Klemmer

JR får HIB-vaksinen på 6mnd-kontroll, han..
Hadde samme reaksjon på 5mnd-vaksinen som på 3mnd-vaksinen[;)] -trøtt resten av dagen[8|]

Ja jeg synes også det er trist å se når de hyler ut når de får vaksinen! Men det er heldigvis fort over!!

ORIGINAL: careen

Fredrik fikk også feber etter vaksina igår. han har vært trøtt og grinete i dag. heldigvis hadde feberen gått nedover til 38,5. men han har sovet mye og i grunnen bare ville sitte på fanget/bli bært på i dag.
håper det blir bedre i morgen.

Masse god bedring Fredrik!

ORIGINAL: careen
tusen takk.
du er bare så skjønn Fiorelina[;)]

Neida [8D]- men takk[;)]

Back
Topp