5 mnd kontroll...

JeanettMarie

Glad i forumet
Da har vi vært på 5 mnd kontroll! Store gutten min veide 8,8kg og 66cm lang!!![:)]
Fikk 2 sprøyter i dag også, synes det er så vondt å se på!! Men det gikk fort over og han ligger og sover nå!! Nå er det ikke noe sprøyte føre han er 1 år!!![;)]

å stakkars[:D], ja fint det går over fort. så det er to nye sprøyter på 5 mndrs[8D]. håper han ikke vil få plager da[:D] . fint han er i rute med vekt og mål[:D],må bli stor og sterk.[:D]

Flott gutt,tror han er omtrent like stor som kenan men vi skal på kontroll den 04.des.
kenan var 8 kg og 66 cm for en måned siden så jeg tipper at han er litt under 9 kg nå han oxo

Så store alle barna har blitt! Tviler sterkt på at Thale er i nærheten engang, har ikke målt lengde på tja en mnd men sist var hun ikke mer enn 62,5cm[:)] Bra det gikk fort over etter sprøytene da, gruer meg til vi skal neste gang[:-] Krysser fingrene for null feber og frustrasjon[;)]

åå så stor han er blitt... skal på kontroll i morgen vi. men det e 4 måneders da...
gruer meg til 5 måneders og sprøyte igjen, det var skikkelig slit sist han gren i mange timer i ett. kunne ikke sitte eller noe kunn gå fram og tilbake stakker liten venn..

Han var blitt stor...Håper han ikke får noen reaksjon på sprøytene.

huff er det 2 sprøyter da å??[&o]
blir pappa som er med da,liker ikke sprøyter..
vi skal på 5 mnd den 11!

Back
Topp