5 mnd kontroll!!

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Da var 5 mnd kontroll overstått. Sprøytene gikk veldig bra:) forrige vekt og lengde var 7100gr og 61 cm. 5 mnd= 7420 og 65 cm. Veldig fornøyd:)

etter dere har vært på 5 mnd kontroll så kan jo alle legge inn på denne. ( for de så har lyst da)

Så godt å høre! :)

Min var 68cm og 7260gram, mot 6930gr og 63cm på 4mnd-kontrollen.:)

Godt at alt gikk bra. Vi var på 4 mnd kontroll idag vi. :) lille er en lang frøken. 68 cm og 6750 gr.

Vi var på femmånederskontroll for noen uker siden ja, da var hun 6875gr mot firemåneders 6480. Var 64 cm sist, men husker ikke hva hun ble målt til nå (og glemte selvsagt kortet så fikk ikke notert...) Hadde strukket seg litt hvertfall :)

"Vi" var 5540 og 62,5 på fem mnd kontroll :) hvor stor hun har blitt siden 4 mnderen husker jeg ikke helt, men hun var iallefall over fem kg :)

Da har vi vært på 5mnd, 6470g 64,5cm lang, følger kurven sin fint :) Vaksina gikk greit så håper det ikke blir noen reaksjon :)

Her var snuppa tett over 8(!!!) kg Syntes det var litt mye, siden hun var 7315 for 14 dgr siden. Forskjellig vekt da, men. Så er hun 65,5cm og 42 rundt hode :) Hvis jeg husker heelt rett ;) Hun glemte å skrive det ned..

Vaksina gikk kjempefint, litt gråt bare. Så nå skal vi slappe av resten av dagen <3

*mobil app*

Back
Topp