5 mnd kontroll...

vill-og-gal

Gift med forumet
jadda... HS spurte om han hadde oppdaga fotene sine og om han greip på mitten.. Jeg krympet bare mer og mer, for det er da altså ikke noe han gjør i det hele tatt[&:] Plutselig ser hun opp på meg og ser hvordan jeg reagerer. Eh.. hvor gammel er han nå sånn egentlig?? Jeg: han blei 3 mnd i går... Øh..åh.. ja men da skjønner jeg jo mer. Tenkte han var 5 mnd etter størrelsen[:-]
Stakkars lillebror er da ikke så stor?!?!? 59 lang og 5900 tung.
Eller tok vi vaksina[:'(] F... hvor vondt det gjør i mammahjertet[:(][:(] Han måtte stakkars gråte som han aldri har gjort før[:(] Godt å ha puppen til trøst etter noe så ekkelt[:)]

Neimen,i alle dager.Har de NULL kontroll eller,hørtes ut som en vanlig baby for alderen sin spør du meg....

Øh, han er en halv kilo lettere enn min, så veldig stor kan han ikke være..
Skulle tro de hadde litt kontroll på det de driver med da..

Dakkar liten, vaksine er nok ikke moro nei!

Hun er ganske nyutdanna da[:)] Men skulle jo tro at de hadde litt mere kontroll ja [;)] Nesten så jeg kledde på han å gikk før hun nådde å komme med vaksina[:-] 

lurer på hva hun hadde sagt til min plugg da..
Hun var 5740 g da hun var 7 uker... [:D] Goingen min.

eeeeeehhhhhmmmmmm... på 3 mnd kontrollen var jenta mi 59 cm lang og veide 6050......jeg fikk ikke beskjed om at hun var spesielt stor...[8|][8|][8|]

Ja ikke sant... Å enda fikk jeg mld i ste om at han har flata litt ut på kurven sin... At jeg kanskje kan prøve med litt erstattning på dagtid å. Han får 80 ml før han legger seg. ikke alt man skal bli klok på[8|] Men dere som ser jormødre, bynner vel å skjønne litt sånn mer eller mindre at hær oppe er vi litt sånn KOMMER VI IKKE I DAG, SÅ KOMMER VI I MORGEN[:D][:D][:D]

haha, godt jeg ikke skal til henne.. M var jo 5500 når hun var 6 uker [8D]

Om din er stor så må jo min være monsterbaby! Var på kontroll onsdag, og da var han 2 mnd, 59cm og 6150g [8D]

Hehe min er også stor da, men han er veldi lang da så han er ikke "bollete" [8D]
Målte og veide han i dag og han er 65cm og 6835g, 11 uker gammel [:)]

På 10-ukers kontrollen var Lucas 6570 gram og 61 lang...Så da er jo han på størrelse med en 6-mnd baby han[8D]

Merkelig synes jeg. Lillebror her er 5900 og 59 cm lang han også, og det er innenfor normalen [:)]

ORIGINAL: Kybele

Merkelig synes jeg. Lillebror her er 5900 og 59 cm lang han også, og det er innenfor normalen [:)]

Hvor stor var han ved fødselen?

Stor???[&:]
Min er 60 lang og 6240 tung, og han følger kurven akkuar! han er 2mnd..
Var 3210 ved fødsel...

Back
Topp