5 mnd kontroll

Sulla

Elsker forumet
MAI 2013
Da var det vår tur..... Huff, gruer meg så utrolig... Skal kl 13 idag, ser skikkelig frem til mål og vekt men den vaksina skulle jeg fint vert uten..[:'(] Noah gråt så sårt forrige gang og fikk skikkelig reaksjon... Da hadde han feber i tre dager og var skikkelig pjusk...
Trøster meg med at de skal tåle nr 2 bedre så kryss fingrene for at han ikke blir syk men forsetter å være i sitt supre humør.. [:)]

Masse masse lykke til! Satser på at han tåler det mye bedre denne gangen!

vi skal også på 5 mnd. kontroll i dag. Har kjent at mammahjertet har gruet seg litt di siste dagene, men så fikk samboern meg til å "stikke fingern i jorda" i går.. Hvis man tenker på hvor mye forferdelig som skjer rundt omkring i verden, så er en sprøyte (og små bivirkninger) egentlig helt greit... :-) Må bare tenke at det er til deres eget beste...

Men lykke til, og håper det går bedre denne gangen :-)

Masse lykke til!! Å ikke for å ta fra deg håpet om en blid gutt, men her ble vesle gutt mye mer pjusk av sprøyte nr2 enn nr 1!![&:] Men jeg så på det som en dag med masse mamma kos, måtte bare legge alt annet til side og bare kose[:)] Litt deilig at han bare ville kose selv om det er vondt i ammahjerte når de har feber

thea sofie reagerte ikke på nr2=) glad får det,får etter nr1 var pytonnnnnnn..lykke te

Back
Topp