5 mnd kontroll

pocahontas1

Elsker forumet
var vi på i går[:)] Jeg var så spent denne gangen for siden vi var der sist har vi strevd mye med amming og nattevåk, så hadde en del jeg ville ta opp med henne. Den siste mnd har han begynt å våkne nesten hver time på natta. Stakkar, lille vennen min var nok bare sulten skjønte jeg da... Han hadde lagt på seg 1 kg og strekt seg 7 cm den siste mnd. Har jo merket at han har blitt større, men ikke rart han trengte mat på natta også, nei...[&:] Så fikk vi råd om at han skulle få flaske istedet for pupp på natta, og jammen funka ikke det ganske fint. Han sov mye lengre nå mellom måltidene, og det har bare gått 1 natt[:D] HURRA! Hun sa også at det var ok og gi han mer fast mat nå for å se om det hjalp på nattesøvnen, så var fint å få bekreftet det.

Må også skryte av klumpen min med vaksinen. Han skrek såvidt bare med det andre stikket (ca 2 sek) og resten av dagen var han som ei sol. Smilte hele dagen, selv om vi hadde mange gjester (mamma ble 50 år, og hadde besøk av mine tanter og onkler) Han la seg fint, og sov lenge. Snille, lille gutten min

Back
Topp