5 mnd kontroll i dag

mammanicken

Elsker forumet
I dag har vi vært på 5 mnd kontroll (snuppa er 5 1/2 mnd, ligger litt etter [8D])

Hun er nå 67 cm og 7290 gram, 42 rundt hodet. På forrige kontroll fikk vi se at hun hadde klart å ta igjen gjennomsnittet på vekt, og hun har nå stabilisert seg der. Fikk masse skryt av hs, som mente at hun var veldig kvikk for alderen, og hadde utviklet seg godt motorisk. Det gleder et morshjerte veldig mye å høre sånt [:D]

Men såååå var det den forbaska vaksinen da. Sambo skulle være med i dag, men det ble bråbestemt at han måtte reise ned til Oslo, så han dro i dag tidlig, og jeg dro alene på kontroll med snuppa. [&o] Sist så tok hun i et lår, ventet til hun hadde roet seg, så tok hun neste. Denne gangen sa jeg at hun fikk ta begge to med en gang, til tross for gråt og protester fra snuppa.

Og hun gråt og gråt så sårt, jeg fikk tårer i øynene og hadde skikkelig vondt av henne. Har aldri hørt henne gråte på den måten før, var ikke noe hyggelig [:(] Hun roet seg etter hvert, men begynte å gråte hver gang hs nærmet seg, hehe.

Fikk feber utover dagen, og nå i kveld så bare sutret og gråt hun, ville ikke ha mat, og hun kokte. Så nå har hun fått paracet, og sover sin søteste søvn oppe på et godt og kjølig soverom. Herlige, lille snuppa mi

Back
Topp