5 mnd kontroll gjennomført (

jentungen79

Glad i forumet
Og han besto nok en gang hehe  7400 g og 67.5 cm lang, skal sies han blir 6 mnd 18. mai.   Vaksinene gikk greit, felte noen tårer, men var raskt blid igjen  

Mi var 7435 og 67 :-) og vaksinen gikk myyye bedre denne gangen her også, mer fett og fordele medisinen på nå vettu :-) jenta mi ble 6mnd i går! Føler ikke at hun er mye baby lenger :-p

Så flott at han besto på 5 mndrs kontrollen

Selv var vi i går til samme kontroll. Min lille storsjarmør veier 7335 gram og er 64 cm. Blir 6 mndr den 21.mai. Guriland, så fort tiden går... Hvor har (snart) et halvt år tatt veien? Hehe...

Jenta mi var 7140 g og 67,5 g
 Ho skreik egentlig meir denna gongen, fordi når ho skulle få den andre sprøyta fekk ho auge på sprøyta og begynte å grine før ho fekk den. Men begge gongene har det gått fort over, men ho blir alltid kjempetrøtt etterpå.

Her var minien 7700 og 69 lang. Å ta sprøyta gikk greit, felte noen tårer, men han var mye mer urolig på kvelden denne gangen, så endte med at han fikk en paracet for å roe seg litt. Var litt pjusk dagen etter og, men ingen store bivirkninger.

vi var på 5 mnd kontroll forrige uke. snuppsi har blitt 8120 gr og 67,5 cm, syns hun er såååå stor!  storesøster var bare 5,9 kg og 64 cm når hun var 5 mnd.....lillesøster bruker klær som storesøster brukte når hun begynte i bhg no liksom..

Min lille langemann var 72 cm og 8500 gram. :) Lang og slank med andre ord. Synes nå godt han kunne hatt litt mer av disse babyvalkene, menmen.. =)

Min lille var 64,5 cm lang og 7490 gram. Litt tung i forhold til lengden i følge hs, men perfekt i mine øyne! emoticon Hun blir 6 mnd 27.mai.

8000 g og 68 cm her, og på mandag er det tid for 6-månederskontroll. Hvor blir tiden av, sier jeg bare! :)

7740 g og 66,5 cm her, tjukk, god og heeelt perfekt!! :D

Her var minien 7500 gram tung og 65 cm lang.
16 mai er det 6 mndrs kontroll. Regner med at han har blitt en del tyngre siden han spiser GODT med mat nå. Alt går i gapet på ham!!

Back
Topp