5 mnd kontroll av mini

Ulve~Mamma

Elsker forumet
Da har vi vært på kontroll på Tirsdag. Varg utvikler seg bra, og ligger helt i rute motorisk. Men orket ikke å rulle på mage til helsesøster, hehe. 

Han veier nå 8510 gr, og er 69,5 cm lang! ikke rart jeg syns han er tung å bære på [8D] [:D]

Han var en liten helt når han fikk sprøyte, han var helt musestille når nåla gikk inn. Gråt først litt når hun sprøyta inn vaksinen, men det er jo lov å si AU. Gikk fort over heldigvis. Jeg syns han var kjempeflink!!

Så har han hatt litt feber de siste dagene, men har spist fint og vært i godt humør. [:)]
nå er det lenge til neste stikk heldigvis!

Så bra at han vokser og blit stor og sterk gutt:-):-)

Vi var også på fem mnd kontroll i dag:-) mini her veier 8650 og er 70,5 lang:-) så de er nesten like tunge! Merkes godt når man bærer på de ja!

Vugge: her er neste kontroll 6 mnd kontroll.. Men neste vaksine er 1 år ja, hvis det var det du mente:-)

Dobbeltposting;-)

ORIGINAL: Vugge

Gratulerer med overstått og stor flott gutt!!
Deilig å være ferdig med de stikkene! Er det 1 år som er neste gang? Syns ikke det der er no moro altså!![&:][8|]

Takk takk søte du [:D]
Han har fått skikkelig bollekinn!

Ja neste gang er han 1 år! tenk det.. og det er ca 6 mnd til neste stikk. Jeg syns heller ikke no særlig om det, syns så synd på han.. Men det var verre forrige gang, da hylskrek han som en gris og måtte tviholdes for å få sprøyte.. stakarn hadde ikke no go dag. Da ble jeg litt skremt, men det gikk jo fint denne gangen. [:)]

ORIGINAL: Traxzara

Så bra at han vokser og blit stor og sterk gutt:-):-)

Vi var også på fem mnd kontroll i dag:-) mini her veier 8650 og er 70,5 lang:-) så de er nesten like tunge! Merkes godt når man bærer på de ja!

Vugge: her er neste kontroll 6 mnd kontroll.. Men neste vaksine er 1 år ja, hvis det var det du mente:-)

Din er da også flott og stor gutt da![:D] men ja, de kiloene merkes. ;P
det jeg syns er litt vittig, er at hankatten min veier like mye som varg [8D]

her skal vi også på kontroll (hos barnelegen) når han er 6 mnd [:)]

ORIGINAL: Vugge

Det er ikke før et år nå nei! *PUH*

Men, det er jo like lang tid som det har tatt til nå (hipp hurra for en forklaring) så det går fort! [&:]
Håper formen hans har holdt seg grei til nå og han har vært snill i dag !

hihi.. litt kronglete, men jeg skjønner hva du mener! Er jo litt vanskelig å formulere det der også så du er tilgitt ;P

han har veldig fin i dag, litt luft plager har vi hatt.. Men det hjelper med fennikelte! Og febern er borte så da var han fornøyd [:D] Eneste vi krangler om nå for tiden, er å få lurt i han litt melk/væske i løpet av dagen [&:] [8D]

Back
Topp