Freyr Forumet er livet Julibarna2014 5 Aug 2011 #1 Sitter og lurer litt på om jeg har forstått feil.. fikk time hos hs igjen 16 august. (Da er Pernille 15 måneder) Men jeg mener hun sa halvannet års kontroll? (18 måneder) Har jeg hørt feil???
Sitter og lurer litt på om jeg har forstått feil.. fikk time hos hs igjen 16 august. (Da er Pernille 15 måneder) Men jeg mener hun sa halvannet års kontroll? (18 måneder) Har jeg hørt feil???
A Andre gang Forelsket i forumet 5 Aug 2011 #2 Er nok 15 måneders kontroll ja. Daniel var på sin på tirsdag, fikk den "siste" vaksinen (MMR), målt og veid. Neste kontroll her blir ved ca 2 år.
Er nok 15 måneders kontroll ja. Daniel var på sin på tirsdag, fikk den "siste" vaksinen (MMR), målt og veid. Neste kontroll her blir ved ca 2 år.
F Frk.MammaMor Elsker forumet 5 Aug 2011 #3 Er nok 15 mnd, for da skal de ha vaksine hvis man følger vanlig vaksinasjonsprogram.. ! :) Ikke 18 mnds kontroll her i allefall..!
Er nok 15 mnd, for da skal de ha vaksine hvis man følger vanlig vaksinasjonsprogram.. ! :) Ikke 18 mnds kontroll her i allefall..!
Freyr Forumet er livet Julibarna2014 5 Aug 2011 #4 da har jeg nok bare hørt feil, eller hs sagt feil til meg. :)
A Amorosa Elsker forumet 5 Aug 2011 #5 Her var det 15 mnd kontroll, neste ved 2 år. Men kan jo variere fra kommune til kommune, du kan jo bare ringe helsestasjonen din å høre?
Her var det 15 mnd kontroll, neste ved 2 år. Men kan jo variere fra kommune til kommune, du kan jo bare ringe helsestasjonen din å høre?