5 mnd å ruller ikke

hildemor1

Elsker forumet
nå er jo jenta mi 5 mnd men når hun ligger på gulvet ligger hun stortsett på ryggen og en skjelden gang kan hun rulle over på magen

legger jeg hun på magen ligger hun der en liten stund før hun begynner å gråte

synes hun er sen jeg

flere sene babyer her?

Adrian har aldri rullet fra rygg til mage han[8|]

Tror ikke du skal bekymre deg. A har nettopp begynt å snu seg fra rygg til mage, men klarer ikke snu seg andre veien enda. Å han er snart 6mnd[:D] Det kommer når det kommer[:D]

Her begynte han å rulle i går, dvs han har rullet 1 gang i mnd fra han var 3 mnd[8D], men i går rullet han flere ganger fra rygg til mage.
Så får vi se om han fortsetter å rulle.

Fra han var 4 mnd trente vi MYE i mageleie. Lot han hyle i ca 10 sekunder, så han skulle få brukt litt muskler før vi snudde han. Tidl lå han bare med hodet i underlaget før han begynte å hyle.... nå er det 0 problem å legge han på magen[:)]

Herklarer han å ligge litt...mistet balansen to ganger og rullet til rygg, men det har ikke skjedd etter det. Han liker ikke å ligge på magen. Klarer åligge lenger dersom det er andre babyer ved siden av han.

Marcus ruller heller ikke. Ligger slik jeg legger han ifra meg...[:)]

Ikkje så lenge sidan Erling begynnte, heller. Og han e 5 mnd+ 2 veke

ORIGINAL: ¤Lotte¤

Marcus ruller heller ikke. Ligger slik jeg legger han ifra meg...[:)]
Høres ut som Amalie det der! [:D] Hs sa at det var mange som ikke rulla før de begynte å krabbe og gå! Så trur ikke det er noen fare enda! Da får du isåfall greie på det på hs! [:)] Her hos oss ser jeg at ho ligger langt fremme på andre ting, så bekymrer meg veldig lite! [;)] Alle er vi forskjellige, heldigvis! [:D]

Jeg var bekymra for det samme, men HS sa at det ikke var noe å bekymre seg for. De utvikler seg i veldig forskjellig tempo. Iselin begynte for et par uker siden, og hun er 6 mnd. på torsdag. Men nå ruller hun rundt til begge sidene, så utviklingen hennes har gått veldig i rykk og napp. Jeg ville nok ikke ha bekymret meg[:)]

ikke bekymre deg. ingen barn er like. satt å så i boka til Sander i går, han krabbet når han var 6 mnd. Vetle har ikke antydning til det, er er snart 6 mnd. så kan ikke samligne barna med det. det kommer når det kommer [:)]

Nathaniel er 6,5 mnd men ruller heller ikke.. Han er fling til mye annet, tror rett og slett han ikke gidder å rulle [8D]
Man kan ikke sammenligne barna på den måten, alle er forskjellige!

her har jeg bekymret meg med måte en uke snart;, å ble peppra om rulling!!!!!

jeg satt der å ville ha tips om grøt å mme, siden jenta mi nekter mme, å blir aua i magen av grøt.. så alt ho GIDDER å bry seg å henge seg opp i er at hu ikke har rulla mere en 2 ganger enda!!

"har hu ikke rulla enda?" men noen ganger, eller?" aldri??"" de skal når de er 5 måneder!!"   [:(]  jeg satt der å ble rett å slett paff å uroli!

ble så med meg, å trodde virkeli ho var eneste som ikke rulla..

godt at det ikke bare er snuppa mi som ikke ruller[:D]

hun er kjempesen i forhold til søsteren , hun var i full rulling når hun var like gammel[:D]

M er 5,5 mnd og har ikke rulla 1 gang! Tror ikke det er så langt unna, da..[;)]

Back
Topp