5 Månederskontroll

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
I dag har vi vært på 5 månederskontroll 
Sprøytene gikk kjempe bra, Elias gråt nesten ikke denne gangen.

Ellers var han:

8660 Gram
68 Lang
43,7 Rundt hodet..

Store fine gutten min! verdens nydeligste er han
(Han er ikke så stor skjønner dere, han er lille babyn til mamman sin han, Ja litt lei av at alle bare sier GUUUUD SÅ STOR.).

Å jeg er så enig! M er også "stor" men hun er mammas lille jente - og alle kommentarer jeg får på henne er "men hun er jo stor" eller "skikkelig stor jente du har fått".

Kan ikke folk forstå at de er "minstene" våres uansett om de veier litt mer enn gjennomsnittet[8D][8|]

ORIGINAL: lykkelig mamma til 2

Å jeg er så enig! M er også "stor" men hun er mammas lille jente - og alle kommentarer jeg får på henne er "men hun er jo stor" eller "skikkelig stor jente du har fått".

Kan ikke folk forstå at de er "minstene" våres uansett om de veier litt mer enn gjennomsnittet[8D][8|]

Ja! Irriterende. Elis er også lang, så hun sa at han tok igjen det i lengda. Så det var bra han var "såpass" stor.

Og som mi HS: Jeg liker ikke bruke ordet normalt, men ordet gjennomsnitt [:)]

Naaww skjønn han er [:D]
Har sett større unger så han er ikke sååå stor [;)]

kjenner det godt! Samme her, gutten min er så stor som din og alle mener at han er så stor.... men han er babyen min!

Helt enig! I dag var det en som spurte om Dennis var 1 år! Herlighet, sååå utrolig lei det.. På 6 mnd kontrollen var han 8100g og 71 cm lang.

Gutten din er helt perfekt
Nydelig liten hjerteknuser! [:D]

ORIGINAL: Annelise og Dennis

Helt enig! I dag var det en som spurte om Dennis var 1 år! Herlighet, sååå utrolig lei det.. På 6 mnd kontrollen var han 8100g og 71 cm lang.

Gutten din er helt perfekt
Nydelig liten hjerteknuser! [:D]

Fine guttene våre [:)]

Så skjønn han er![:D] Nicolai var 8100 på 5 mnd kontrollen og alle kommenterer hvor stor han er! men virker da som det er vanlig at de er rundt det når de er 5/6 mnd,han er hvertfall ikke den eneste[:)] så da skjønner jeg ikke hvorfor alle skal tjase og mase om hvor store de e[:'(] fortsatt mamma sin lille duttebebii[:)]

Back
Topp