5 måneders vaksina..

panterinnen

Gift med forumet
I dag skal lillegutt få sprøyte [:(] ikke mye moro verken for han eller meg [:(]
Helsesøstra vår er jo ganske hull i hodet også, stikker han vel feil eller noe...
Fader hu prater liksom ikke,
jeg må spørre om alt mulig også sitter hun der og bare smiler og nistirrer på meg uten å si ett ord. Hjelp!!!!

Jaja, det går nok bra[:D] Er jo tross alt lurt å ta den.. spent på å se hvor mye han veier nå jeg.. må nok ha lagt på seg litt nå som han har begynt med mme.. spennende [:D]

Jeg grudde meg også, men det gikk kjempe fint. Frida ga ikke en lyd fra seg. Ble litt sutrete på ettermiddagen, men det gikk fort over. Er også spent på hva han veier, kanskje en liten pekepinne til hvor Frida ligger[:)]

det gikk så flott alle sammen [:)] han gråt littegranne akkurat når han fikk den men så gikk det over og ahn sovna..hehe.. var så trøtt atte [:)]

Hun var faktisk litt bedre i dag enn hun pleier, kan hende at det var pga at kjæresten var md.. han spurte jo og gravde om alt..herregud.. verre enn barn han innimellom [:D]

Han veide 7 og en halv kilo.. å litt under gjennomsnittet men det har han gjort hele tiden. så var han 67 cm lang.. bra det da, han fulgte visst kurven sin helt slik som han skulle [:D][:D]

Kjempe bra. Han er litt større en snuppa mi, skal å veie henne den 19. da er det 6 mnd. kontroll.

Back
Topp