5 kroner pakken

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Nå har Rema 1000 satt ned prisen på LL bleier til 5 kroner pakken
Kjempe greier, er veldig fornøyd med de bleiene. Bruker de i barnehagen, og Libero up and go hjemme.

Snart får vi vel betalt for å kjøpe beleier[:D] me like alot!!!

Men av ren nysgjerrighet, hvorfor bruker du forskjellige bleier i bhg og hjemme?

Vi bruker up and go hjemme og vanlige i barnehagen, fordi up and go er superkjekt [:D] Men i barnehagen liker de best at man bruker vanlige, så de slipper å ta av alt av klær hver gang de skal skiftes på.

Svarte jeg, selv om det ikke var meg du spurte [8D]

ORIGINAL: drun

Snart får vi vel betalt for å kjøpe beleier[:D] me like alot!!!

Men av ren nysgjerrighet, hvorfor bruker du forskjellige bleier i bhg og hjemme?

Fordi vi får ikke lov til å ha up and go i barnehagen[:'(] Men har full forståelse for det. Har selv jobbet i barnehage.

Jeg begynner å bli redd for å kjøpe for mye bleier. Jeg har jo ikke peiling på hvor mange han trenger eller hvor lenge. Men når det koster 5 kroner går det nesten ikke an å la være. Vi har også brukt LL av og til, og liker de godt.

ORIGINAL: Pogo

Jeg begynner å bli redd for å kjøpe for mye bleier. Jeg har jo ikke peiling på hvor mange han trenger eller hvor lenge. Men når det koster 5 kroner går det nesten ikke an å la være. Vi har også brukt LL av og til, og liker de godt.

Samme her, tror vi må kjøpe flere.. Å bruke de litt her hjemme også. Stor fornøyd med dem.

Handlet bleier for 30 kroner i dag jeg. Ble 300 bleier[:D]
Liker denne priskrigen veldig godt[:D] Men synes de kan sette ned prisene på grøt med det samme da[;)]

Back
Topp