5 kg

Vetlemamma

Forelsket i forumet
Huff... var på vekta i dag, og har jammen lagt på meg 5 kg allerede! Hadde ikke tenkt å se ut som en flodhest til slutt altså[;)] Er 20 uker akkurat i dag. Noen andre som har lagt på seg like mye?

har lagt på meg 3 kg. og jeg er nå 20 + 2

Jeg er i uke 22 og har lagt på meg 6 kg. Legen syntes ikke det var mye.

Jeg er 20 + 3 på vei idag og har lagt på meg 6 kg.....Synes selv det er litt i overkant, men vet ikke hva som er normalt jeg? Skal ikke til jordmor før 22 des. Får se hva hun sier da.

Forrie gang la jeg på meg masse hele veien. Denne gangen har jeg fått med meg at det er vanskleig å få de av igjen. Har bare lagt på meg en kilo denne gangen. Men tror ikke det er noe problem å legge på seg litt nei.

jeg er akkurat 24 uker i dag, og har gått opp 7 kilo..

Ikke noe som er mye eller lite, vi er alle forskjellige. Selv har jeg lagt på meg 3 kg, 21+4. Synes selv det ikke er så mye til meg å være, men vet kg kommer i tonnevis senere... og jeg gleder meg ikke for å si det slik...

jeg er i uke 23 nå og har gått opp 6 kilo, syntes ikke det er så mye, det er jo en liten gutt eller jente som vokser inni magen..

Jeg er i uke 24 i dag og har lagt på meg 6kg... Syns ikke det er så mye [:)]

Ej he lagt på meg ca 2-3 kg. Er i uke 22+4.
Litt stressende fordi kiloene kom samme uke.... gikk i over 21 uker uten noen ekstra kilo.
Har alltid syns det var så rart når gravide klaget over vekten, og har alltid sagt at de skal jo legge på seg, og at de er bare fine o.l, men merker at det er rart å gå på vekta likevel...
Er jo ikke tjukk da, men føles bare rart...
Er veldig glad i mat, så får bare venne meg til det! Blir nok MANGE kilos i jula....
Hohoho...

Kanskje jeg ikke har lagt på meg så veldig jeg da... Vet ikke hva som er normalt. Heldigvis fikk jeg av alle kiloene og mer til etter forrige svangerskap - håper på det samme nå også selv om det ikke er noen garanti!

[:D]Tullinger!!! (spøkefult ment da...) Jeg har lagt på meg 14 kg til nå!- og synes det er morsomt[:D][:D]Jeg og gubben har et veddemål på gang.Han tipper at jeg kommer til å legge på meg mer enn 40 kg, og jeg tipper ca 35.... Spennende å se hvem som får rett. La på meg 39,7 med Michael ,og gubben tror det blir mer nå.( Men tre mnt. etter fødsel var jeg 55 kg,og 6 mnt etter48 kg.. Kommer til å rase rett ned igjen denne gangen også. Noen fordeler med enkelte stoffskifte sykdommer.Dette er min sjanse i livet til å bli ENORM, og det er gøy! Legen bare ler,og jordmoren er dommer i veddemålet.
Lykke til alle sammen,prøv å ikke få for mye fett-jeg får bare mye vann-det er det som lager vekta mi[:D]

er 21+2, og har lagt på meg 2 kg.

Oi, 14 kg.... Godt du tar det med humor[:D] Hehe....

[:D]Må ta denne vekta med godt humør! Sitter her med bekkenløsning, får ikke trent. Har dilla på å spise fisk og salat--og alikevel freser vekta i været.
Det er greit nok. Alle strekkmerker som er mulig fikk jeg forrige runde, så nå vil de ev. bare sprekke opp igjen.Og gubben synes at det mest sexy i verden er meg med flodhest mage[:D] Legger bare på meg på magen ,så forrige runde var jeg 164 cm "høy" og 183 cm rundt midten..... Ser litt spes. ut på slutten da,,,,[:D]

Hehehehe...... Det kan jeg se for meg.... [:D]

jeg er i uke 22+6 og har gått opp 6kg ca.. håper ikke det blir for ille[:)]

[:)]På vekta igjen i dag.... Jaja, det går rett opp dette... Gått opp 15,7kg til nå[:D]
Heyyy, jenter- jeg tror jeg leder vektkampen...[:D][:D]

var på jordmora 21 desember, og hadde gått ned 3 kg.. hmm..
men bebin hadde det bra da heldigvis! [:)]

Trur ikke at eg skal prøve å konkurere med deg, motsatt til deg så sliter eg med å få dem av meg igjenn vist det er fett... men nå har eg masse vann i kroppen. Har ikke vært hos jordmor siden i uke 18 og da hadde eg lagt på meg 8 kg, ganske mye det. Men eg vet at eg får store barn og har stor morkake, og masse fostervatn. Så etter siste fødsel så forsvant 12 kg berre under fødselen og like etterpå. Så vi får se denne gangen. Men å legge på seg fra 1-6 kg når man er i uke 22-24 synest eg ikker masse. Det er jo normalt å legge på seg rundt 12 kg og oppover....
Lykke til allesammen, og nyt det å være gravid, ikke heng dere så forferdelig opp i vekta, for meg er den berre en god pekepinn til å passe på at eg ikke får for mye vann i kroppen, legger eg pludselig masse på meg for 1 måned så kan det jo være indikasjon på for mye vann og evt svangerskapsforgiftning. .....

god jul til dere alle sammen og kos dere med voksende mage.

Back
Topp