5.juledag-snakka

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her er vi oppe alle mann. Jeg har litt småvondt i hodet og er slapp, men det får et par paracet ta seg av. Jeg skal nemlig på jobb, 10-17 - hele dagen, og det er litt av ei økt, skal jeg si dere. Og etterpå skal jeg hjem og dusje og fikse meg, for i kveld er det jentenes julebord oppe hos bestis! [:)]
Sambo skulle egentlig ha ungene i hele dag (han har ALDRI ungene alene på kveldstid), men fyren er jo vaksinert mot å ha ungene alene ([:@][:@][:@]), så han har fiksa sånn at ungene skal sove hos svigers i natt, så stikker han på kino i kveld. Det passer egentlig jævlig dårlig, for i morgen tidlig skal vi kjøre til Trondheim. Blir jo egentlig bare mest stress at vi må innom svigers og hente ungene, samt kle dem om og sånn. Late mannefaen altså. Han sitter jo og tenker på å levere ungene til svigers allerede nå når han kjører meg på jobb! Prisen for årets far går IKKE til sambo, for å si det sånn...

Ha en fin dag dere!

Mornings! [:)]

Sitter på jobb jeg da! begynte kl 7, med timers søvn inatt er jeg ikke helt opplagt kan du si! [8D]
Gleder meg til jeg er ferdig for dagen, for da tar jeg fri til 4.jan! [:)]
Skal nok prøve å bare slappe av litt idag, selv med 2 barn, hehe [:)]

God morgen!
I dag sov Maiken til 7.15, fantastisk deilig. Jeg trenger den søvnen jeg kan få!!! Men må si jeg merker STOR forskjell på energinivået nå som jeg ikke jobber og når jeg jobber. Nå har jeg faktisk overskudd!! Nå har jeg så smått begynt å trene igjen, jeg får lekt litt med Maiken, jeg er med ut og leker (mot å stå og se på før), og vi går turer igjen!!!
Kjenner jeg gruer meg til jobb igjen...

Nå er det 13,5 minus her, så hva vi finner på får vi snakke om. Det er noen som skal ut og ake et godt stykke vekk herfra, men får se om vi blir med eller ikke. Vi skal uansett en tur ut, men om vi gidder å kjøre 20 -30 min spørs... bor jo omtrent rett ved siden av DEN supre akebakken her, så hvorfor dra så langt avgårde!?

Ellers har jeg veldig lyst til å trene litt idag, får se om jeg drar på senteret eller om jeg setter meg på spinningsykkelen nede. Planen er også å besøke Maikens oldemor. Har ikke sett henne i jula siden vi har feiret med svigerfamilien.

I kveld blir det bare kos i sofakroken tenker jeg.

Ha en strålende dag jenter!!

ORIGINAL: Skrållan

God morgen! [:)]

Her er vi oppe alle mann. Jeg har litt småvondt i hodet og er slapp, men det får et par paracet ta seg av. Jeg skal nemlig på jobb, 10-17 - hele dagen, og det er litt av ei økt, skal jeg si dere. Og etterpå skal jeg hjem og dusje og fikse meg, for i kveld er det jentenes julebord oppe hos bestis! [:)]
Sambo skulle egentlig ha ungene i hele dag (han har ALDRI ungene alene på kveldstid), men fyren er jo vaksinert mot å ha ungene alene ([:@][:@][:@]), så han har fiksa sånn at ungene skal sove hos svigers i natt, så stikker han på kino i kveld. Det passer egentlig jævlig dårlig, for i morgen tidlig skal vi kjøre til Trondheim. Blir jo egentlig bare mest stress at vi må innom svigers og hente ungene, samt kle dem om og sånn. Late mannefaen altså. Han sitter jo og tenker på å levere ungene til svigers allerede nå når han kjører meg på jobb! Prisen for årets far går IKKE til sambo, for å si det sånn... Ha en fin dag dere!

At du finner deg i det!!! At han "tør" å dra avgårde når han for en gang skyld er alene med dem, han som nå har begynt å være så mye borte!!! Jeg hadde klikka i vinkel, og KREVD at han skulle vært hjemme. Skrållan - du er for snill... [;)][:)]

Jeg vet jeg er for snill. Men jeg tenker sånn at det er hans tap, den dagen ungene kommer og spør om hvorfor pappa aldri er alene sammen med dem, så skal de få ringe sin far og spørre direkte!
Han skulle jo vaske gulvene til jul også, i dag er det 5.juledag, og det er enda ikke gjort. Jeg gir opp hele fyren.

God morgen!

Vi er oppe og ferdig spist! Gubben er på jobb for siste gang dette året - herlig![:D]
Tenkte jeg skulle ta med snuppa ut en tur i dag jeg, men neida.. er oppe i -14 grader igjen så da utegår det[&:]
Blir nok hjemme og koser oss med disneyfilmer og frukt til duppen står for tur[:)] Da skal vi sove begge to tenker jeg[;)]
Så fikser vi middag til gubben kommer hjem, også må vi rydde til celebert besøk i morgen (Skrållan med familie)[;)]

Skrållan: What? Kunne han ikke spart den barnevakta til en dag DERE kunne vært sammen? Kjenner jeg blir litt oppgitt jeg nå[&:]

Destiny: Haha, trenger ikke rydde for vår del altså! [:)] Som du ser, så er ikke gulvet vårt vaska til jul engang! [8D][&o]

Synes godt han kunne spart den barnevakta til senere jeg også gitt. Hvor ofte ligger BEGGE ungene borte, liksom? Og den verdifulle natta skal han bruke på kino med kompiser... Men igjen, hans tap!

Hjemme fra jobb, og fikk julegaven fra sjefen i dag. Nydelige øredobber og smykke med blingbling! [:D]
Hopper straks i dusjen, så er jeg snart klar for jentemiddag oppe! [:)]

Back
Topp