5 juledag (29 des)

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Såg ikje nåkka tråd førr i dag ;) så da lag eg ein :)

Fekk Fie heim i går :D åååh, guuud ke godt det va :D Ho va utslitt etter reisa heim, så ho la seg halv 7 på kveldn, og søv te klokka 08. ;)

I dage ho fresk og rask! og ræs rundt i leiligheta :)
Ho ha hatt litt gugg i øye, lur på om det kun va øyekatar….men i dag e ho beire…så eg håp det går over a seg sjøl :)

vi får besøk i dag :) av ei vennina a meg som e kommen heim på juleferie :) De har ei datter på 1 år, så håp at ho og Fie lek godt i lag :D bi spennanes :)

xoqp.jpg

Fie fekk traktor av bæstemor og bæstefar :) va veldig populært :)

yzef.jpg

Ho e flenk å rot rundt i kjøkkenskapan :P

Så herlig hun er :D
Jeg laget en tråd rett før deg, msn kopierer bare inn her :)
Jeg sov altfor lenge…
Tror mannen merket at jeg var mye oppe med Lillebror i natt, siden han lot meg sove lenger enn jeg har gjort på årevis. Nærmere kl 12!!!
Lillebror sover ute i vogna, jeg spiser frokost og T venter på at jeg skal bli med å spille stigespill :D
Så blir det å gå en liten tur etterpå!

Hei på dere!:)

Så herlig Fie er! Kan tenke meg at det var godt å få hjem likjtausa.:) Kos dere med besøk og lek!

Jeg sov også lenge i dag, Tea. Det blei litt i lengste laget for min del (ca.24-11.10) og jeg kjenner meg litt ubehagelig ør i toppen.:confused:
Nå har vi spist brunch og skal ta oss en tur ut. Vet ikke helt hva vi skal finne på bår det er bart og vått ute da.. Ingen lekeplass eller sandkasser i nærheten av her vi bor. Får improvisere!:)

Ha en fin dag, damer!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Såg ikje nåkka tråd førr i dag ;) så da lag eg ein :)

Fekk Fie heim i går :D åååh, guuud ke godt det va :D Ho va utslitt etter reisa heim, så ho la seg halv 7 på kveldn, og søv te klokka 08. ;)

I dage ho fresk og rask! og ræs rundt i leiligheta :)
Ho ha hatt litt gugg i øye, lur på om det kun va øyekatar….men i dag e ho beire…så eg håp det går over a seg sjøl :)

vi får besøk i dag :) av ei vennina a meg som e kommen heim på juleferie :) De har ei datter på 1 år, så håp at ho og Fie lek godt i lag :D bi spennanes :)

xoqp.jpg

Fie fekk traktor av bæstemor og bæstefar :) va veldig populært :)

yzef.jpg

Ho e flenk å rot rundt i kjøkkenskapan :P

Herlige Fie :D kan tenke meg det var godt å få hun hjem igjen :D hvor lenge har hun vært borte igjen?

God formiddag!
Her har vi vært på veien siden 09.30 og er snart halvveis på reisen mot Lofoten. Hermine er kjempeflink i bilen og de første 3 timene kjørte vi uten stopp :D når vi så hadde pause på esso i Bjerkvik så løp hun rundt og skravla i ett så tydelig at hun var proppfull av energi :p Håper hun tar en til blund snart så vi kan kjøre på, koser oss med julemusikk, kaffe og julekaker i bilen ;)
Regner med å være fremme ca kl 19 i kveld!

*Surfer mobilt*

Fru H - så synd du har hatt en urolig natt, men godt du har en så snill mann:D hehe
Jeg har nesten gitt opp brettspill med Emira, for hun nekter å spille etter reglene, og heller lager egne regler :P hahah..

Lilla-87 - dumt uten lekeplass! Dere får ta å bygge en selv :P hehe.. de minste er vel bare fornøyd om dem får kommet seg ut uansett :)

God morgen :)
Jeg sto opp halv 11 (som vanlig):P deilig at sambo lar meg sove.. men jeg syns det er kjedelig å miste frokost med jentene:( men når minsten ikke vil sove før mellom 24-01 (+/-) så har jeg lissom ikke så mye valg heller :P
Snuppene fikk vært ute med pappan sin istad:D blir nok en tur ut etterpå også;)
Og jeg skal ta med Emira på kino idag:D hun er veldig spent, for hun har aldri vært på kino før:) hehe..

Ha en fin dag:)

Hei på dere!:)

Så herlig Fie er! Kan tenke meg at det var godt å få hjem likjtausa.:) Kos dere med besøk og lek!

Jeg sov også lenge i dag, Tea. Det blei litt i lengste laget for min del (ca.24-11.10) og jeg kjenner meg litt ubehagelig ør i toppen.:confused:
Nå har vi spist brunch og skal ta oss en tur ut. Vet ikke helt hva vi skal finne på bår det er bart og vått ute da.. Ingen lekeplass eller sandkasser i nærheten av her vi bor. Får improvisere!:)

Ha en fin dag, damer!

Ja, la meg omtrent likt som deg, men var ganske mye våken i natt/tidlig morgen, så det kjentes bare godt å sove til 12 :p
Eskil sover enda, men nå har vi planlagt å pakke med litt mat og kjøre litt oppi høgget her, og gå oss en tur til en gapahuk med god utsikt :D

God formiddag!
Her har vi vært på veien siden 09.30 og er snart halvveis på reisen mot Lofoten. Hermine er kjempeflink i bilen og de første 3 timene kjørte vi uten stopp :D når vi så hadde pause på esso i Bjerkvik så løp hun rundt og skravla i ett så tydelig at hun var proppfull av energi :p Håper hun tar en til blund snart så vi kan kjøre på, koser oss med julemusikk, kaffe og julekaker i bilen ;)

*Surfer mobilt*

Så flink jente dere har :D ønsker dere en fin tur videre :)

God formiddag!

*Surfer mobilt*
Så flott at bilturen går så godt!!:) Håper dere får en fin reise videre med tørre veier og sovende barn.;)

Ja, la meg omtrent likt som deg, men var ganske mye våken i natt/tidlig morgen, så det kjentes bare godt å sove til 12 :p
Eskil sover enda, men nå har vi planlagt å pakke med litt mat og kjøre litt oppi høgget her, og gå oss en tur til en gapahuk med god utsikt :D
Ja, det gjør seg med langsoving når man har oppvåkninger på natt og er sliten. Jeg skulle ikke sovet lenger enn til kl.09 tror jeg, meeen i morra er det min tidligdag så da får jeg jevna det ut.;)

Her var det så sur og kald vind, at det bare ble henting av gårsdagens post, litt spading i grusen utafor her,gjemsel og kjøring av lekebil på platten. God gapahuk-tur!:)

Lilla-87 - dumt uten lekeplass! Dere får ta å bygge en selv :P hehe.. de minste er vel bare fornøyd om dem får kommet seg ut uansett :)

God morgen :)
Jeg sto opp halv 11 (som vanlig):P deilig at sambo lar meg sove.. men jeg syns det er kjedelig å miste frokost med jentene:( men når minsten ikke vil sove før mellom 24-01 (+/-) så har jeg lissom ikke så mye valg heller :P
Snuppene fikk vært ute med pappan sin istad:D blir nok en tur ut etterpå også;)
Og jeg skal ta med Emira på kino idag:D hun er veldig spent, for hun har aldri vært på kino før:) hehe..

Ha en fin dag:)

Ja, vi er liksom ikke bosatt på et sted med mange barn, så utvalget i lek er ikke så stort. Vi snakker om å.få satt opp et dissestativ og ei sandkasse, samt å få satt inn vinduer og dører i lekestua som allerede står på eiendommen.;)

Så koselig med kino! Jeg husker fortsatt min første kinotur, så det gjør nok stort inntrykk på et lite menneske.:) Hva skal dere se?

Ja, vi er liksom ikke bosatt på et sted med mange barn, så utvalget i lek er ikke så stort. Vi snakker om å.få satt opp et dissestativ og ei sandkasse, samt å få satt inn vinduer og dører i lekestua som allerede står på eiendommen.;)

Så koselig med kino! Jeg husker fortsatt min første kinotur, så det gjør nok stort inntrykk på et lite menneske.:) Hva skal dere se?

Ja er jo greit å kjøpe uteleker som det, når man har hage :) vi har barneskole rett over gata og har to barnehager like ved + en lekeplass (men der har kommunen revet det meste og ikke satt opp nytt:P), så vi har flere steder å gå til :) uteområdet i borettslaget er ødelagt og råttent :(

Hehe ja jeg også husker første kinoen! Var jo såå stas :D hun har vært syk de få gangene barnehagen har reist dit og jeg har ikke giddet å tatt hun med tidligere siden hun ikke har hatt tålmodighet (før nå) å se en hel film:P vi skal se Frost :D jeg har ventet på den i mange mnd allerede jeg da:P hahah.. skal spørre min søster om hun vil være med:)

Liana hilser :P

Vedlegg

• 1388351486878.jpg
    1388351486878.jpg
    50,3 KB · Visninger: 11
Trykte "send" litt for fort :P
1388351540276.jpg
1388351562427.jpg
1388351574709.jpg

Herlige Fie :D kan tenke meg det var godt å få hun hjem igjen :D hvor lenge har hun vært borte igjen?

Ho va "bære" borte ei uka, som ho vanligvis e når pappaen e heijme :-)

Men føltes enda lenger sian dt va jul!

Va så ubeskrivelig godt å få ho heim <3

<3 Fie Elise <3

I mårra ska eg å Fie kansje på besøk tell bæsteforeldran menna :-)

Lenge sian di ha sett Fie no :-)
Men dt tar litt over en time å kjør dit, så eg trur vi ska ta me oss mamma og :-)

Fie e så gla i å va på besøk tell ainner ;-) e så mye spennanes å sjå på å sånt :-)

<3 Fie Elise <3

Ho va "bære" borte ei uka, som ho vanligvis e når pappaen e heijme :-)

Men føltes enda lenger sian dt va jul!

Va så ubeskrivelig godt å få ho heim <3

<3 Fie Elise <3

En uke er jammen lenge! Hehe da blir det vel du som har hun neste jul eller?:)

I mårra ska eg å Fie kansje på besøk tell bæsteforeldran menna :-)

Lenge sian di ha sett Fie no :-)
Men dt tar litt over en time å kjør dit, så eg trur vi ska ta me oss mamma og :-)

Fie e så gla i å va på besøk tell ainner ;-) e så mye spennanes å sjå på å sånt :-)

<3 Fie Elise <3
Ja det er moro for de små å være på besøk :)

En uke er jammen lenge! Hehe da blir det vel du som har hun neste jul eller?:)

Jepp :) Då e det "min" jul neste år :)

Ja, eg sjønn ikje at pappen klar å va utn ho ein heil mnd i strekk! Då ha eg død :P

Jepp :) Då e det "min" jul neste år :)

Ja, eg sjønn ikje at pappen klar å va utn ho ein heil mnd i strekk! Då ha eg død :P
Bedre med neste jul.
Da skjønner hun masse :-)

Mina skjønte ikke noe av pakker og nisser i år,men W som er drøyt 2 år hadde det kjempemorsomt :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Back
Topp