5 fullgåtte uker! :)

epla25

Forelsket i forumet
Hihi, små milepæler er det som gjelder, håper de første 12 ukene går fort!
Har bestilt meg tidlig ul i uke 12, så har jo noe å se frem til. :)

Hvordan går det med dere andre her inne? :)

2 små + spire <3

Har 5 fulgåtte uke på lørdag, formen er fin!

jeg har også 5 fullgåtte uker idag. :-) I mine tidligere svangerskap tenkte jeg aldri på å miste eller at noe skulle gå galt, tok det for gitt, men denne gangen spøker det liksom i bakhodet mitt, så vil bare igjennom de første 12 ukene fort he he

Har vel 5 uker på lørdag. Formen er bra, men jeg er veldig nervøs. Kan liksom ikke tro det. Kommer til å prøve å bestille tidlig ul til ca uke 8 når det gikk galt i vinter. Må bare se at det går bra denne gangen, for det skal det!

Kjeme til 5 veker i måro :-)

Ska på ein tidleg ul før veke 10, venter på time :-) ...

Eg har gledd meg til sommaren i 1 år no .. og no vil eg berre at midten av august ska komma fort :-) Men må berre nyta ferien først :-)

Hurra!

Ser frem til hver lørdag, for da er en ny uke gått! Gleder meg så mye til 12 uker er passert. :)

Gratulerer!! Gleder meg til jeg passerer 5 uker ;)
Jeg er overlykkelig for positive tester i dag.
Jeg har halsbrann, er uggen, og det murrer og strekker seg nederst i magen.
Gleder meg til UL i uke 7/8 som jeg får pga. prøverør.

Jeg merker at jeg bekymrer meg mer for hvert svangerskap faktisk. :p merkelige greier.
Skal nyte sommeren selv om jeg ønsker den går fort. ;)

Symptomene mine kommer og går, idag fikk jeg skikkelig smerter i magen, sånn "nå-kommer-mensen" smerter, gikk heldigvis fort over. Tror faktisk jeg hadde kynnere i natt også, trodde ikke man fikk det så tidlig?

Klem til alle dere :)

2 små + spire <3

Back
Topp