Trollmor Til Tre
Forelsket i forumet
Jeg tok en EL test i går og en i dag (4 og 5 dpo). Den i dag er sterkere enn i går. Ingen av de er positive, men mye sterkere enn de pleier å være i syklusen. Hva betyr dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er den første positive el-testen som sier at el er 24-36 timer senere. Noen kan ha positive tester i flere dager. Har selv opplevd å få 5 dager med knallpositive el-tester, men EL var allikevel rett etter den første testen. Din er ikke positiv en gang, så det er vel ikke noe å tenke seg over. Det skal være LH i kroppen hele tiden i syklusen. Når det er nærmere IKM, så kan en sterk el-test påvise graviditet.
Ja, dpo er dager etter negativ test (om jeg har forstått dette riktigJeg hadde pos EL test i tre dager. Den tredje dagen var den negativ på kvelden, og jeg tenkte at EL var denne dagen. Jeg begynte å telle 1 dpo dagen etter. Er dette riktig?
Det er den første positive el-testen som sier at el er 24-36 timer senere. Noen kan ha positive tester i flere dager. Har selv opplevd å få 5 dager med knallpositive el-tester, men EL var allikevel rett etter den første testen. Din er ikke positiv en gang, så det er vel ikke noe å tenke seg over. Det skal være LH i kroppen hele tiden i syklusen. Når det er nærmere IKM, så kan en sterk el-test påvise graviditet.