5 dager til termin (klagetråd)

ECB

Glad i forumet
holder på å kjede meg ihjel her jeg sitter. har bare fem dager til termin og merker ingenting. er så stor nå at jeg har problemer med allt jeg skal gjøre. bare noe så enkelt som å ta en dusj tar nessten 20 min lengre og jeg må ha hjelp med å komme inn og ut av dusjen. jeg oppdager ny strekkmerker hver dag. og er gennerelt veldig lei av å være gravid. har ikke klær som passer lengre så jeg går i mannen min sine joggebukser. jeg har gått opp 23 kilo dette svangerskapet. gifteringen min har jeg ikke kunnet bruke på flere mnd pga vann i fingrene(og resten av kroppen for den saks skyld) og føler at ingenting hjelper på verken formen eller humøret. jeg blir i veldig dårlig humør når jeg er sliten og lei. har store smerter i bekken siden ungen har lagt seg så langt ned som han klarer og siden han har dårlig med plass presser han på ribbena mine når han strekker seg. hvorfor kan han bare ikke skjønne at det er mye bedre for han og komme ut. her ute i værden er det kjempegod plass for å strekke seg. og han kommer til å få mye kjærlighet og kos når han engang finner det for godt å komme. skulle ønske det var en måte å få gitt han denne beskjeden å få han til å skjønne det at det er myye bedre her ute enn inne i trange magen. heldigvis skal jeg på kontroll på termindatoen. da skal jeg mase meg til akkupunktur. noe jordmødrene her er veldig stae på at det gir de ikke før termin. håper bare det funker på meg, og det fort. har total nåleskrekk så har ikke prøvd det før, ikke at jeg har trengt det. men nå er jeg så sliten og lei at jeg er villig til å prøve det som går:P og det verste for meg er at ei av mine beste veninner fikk sin baby for tre uker siden. noe hun og mannen hennes småerter meg for hele tiden.
er det bare jeg som er frustrert over at gullene tar seg god tid eller????

Er det nå du skal ty til alle kjærringråd for å få fart på sakene? Førstesak på google ble denen linken http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article689248.ece

Selv hadde jeg pasta med chili og hvitløk til middag i dag. Visste ikke at det kunne brukes til å starte fødselen. Kanskje det er jeg som skal inn i natt? ;)

Lykke til :)

ECB: Føler med deg. Noen dager er riktig så kjipe!! Hadde en slik dag i forrige uke. ALT var galt. Denne uka har gått bedre. 6 dager igjen til termin her. Så jeg tipper jeg får noen dager til som kan være nokså lange ;p Men trøst deg med at premien blir kjempebra!! ;)

Simle: Når hra du termin?

Btw mens-termin i morgen - men tørr ikke forholde meg til den i alle fall.. Da virker det som om overtida starter i morgen - for babyen kommer nok ikke til å komme i helga. Såppas føler jeg på meg ;p

Har termin 25. oktober. Så enda 13 dager igjen. Forrige kom riktignok 10 dager før, så man vet jo aldri ;)

Spennende å se i morgen da, Fiolia! Eller, nå er jo egentlig hver dag spennende!! Kan jo skje når tid som helst :D

Jeg og vil klage litt! Er 5 dager SIDEN termin, og fortsatt ingen tegn på at noe har tenkt til å skje. Og som jeg kjeeeeder meg! Ikke det at jeg egentlig ikke har noe å gjøre - men ingenting frister. Alt jeg vil er jo at fødselen skal starte. Normalt sett ville jeg fryda meg over å kunne sitte hjemme og pusle med håndarbeid, drikke te og sette på en dårlig film - nå blir jeg bare oppgitt og hauløs..

Akkurat nå er det bare om å gjøre å få tida til å gå til i morra tidlig - da har jeg avtale med jordmor om å ringe føden for å få overtidskontroll nr 1. Da sjekkes modning og slikt (og stripping foretas, hvis jeg vil og det er klart), så tenker jeg får litt mer å "holde fast ved" etter det...

Åh, ja nå går tiden sakte. I forigårs satt jeg med kjeften full av gulrotkake, og så begynte jeg å le (hysterisk). Latteren gikk over i gråt, fortsatt hysterisk, fortsatt med kake. Så satt jeg der da, og syntes synd på meg selv mens tårene trilla. Tror kjæresten ble litt skremt... Dagene er lange, og jeg har ikke lyst til å gjøre noen ting, jeg vil bare ha ungen UUUUT!

Marutt: Hehehe! Er ikke meningen å flire men jeg kan virkelig se det for meg!:-D gøy å høre at det ikke bare er meg som starter og bli sprø!!:-P enda jeg er førstegangs, å har ikke termin før 23 og 25 oktober, så etter min flaks går jeg vel over termin også.... jeg vil ikke la det skje at jeg må over til november :-( jeg har startet på med litt kjerringråd (ikke det at jeg har verdens største tro) så her om dagen når karn kom hjem fra jobb, fant han meg på kjøkkenet nedhostet av kanel og melkskvetter over alt! Jeg hadde nemmelig stappet i meg 3ss med kanel, og trudde jeg skulle dø for det var så tørt. Så med melk og kanel på vranga og masse hostetårer i øynene fikk jeg frem: jeg tror vi er tom for kanel. Da kan derre tro det var en som holdt på å daue av latter! :-D

Hahaha, vi er jo sprø! Jeg har ikke prøvd noen kjerringråd, men gjett hva jeg skal i dag!! Den ungen skal ut! 

marutt skrev:
Åh, ja nå går tiden sakte. I forigårs satt jeg med kjeften full av gulrotkake, og så begynte jeg å le (hysterisk). Latteren gikk over i gråt, fortsatt hysterisk, fortsatt med kake. Så satt jeg der da, og syntes synd på meg selv mens tårene trilla. Tror kjæresten ble litt skremt... Dagene er lange, og jeg har ikke lyst til å gjøre noen ting, jeg vil bare ha ungen UUUUT!

Hahaha, huff.. det er fælt å le, men jeg kjente meg så forferdelig godt igjen :D

Back
Topp