ECB
Glad i forumet
holder på å kjede meg ihjel her jeg sitter. har bare fem dager til termin og merker ingenting. er så stor nå at jeg har problemer med allt jeg skal gjøre. bare noe så enkelt som å ta en dusj tar nessten 20 min lengre og jeg må ha hjelp med å komme inn og ut av dusjen. jeg oppdager ny strekkmerker hver dag. og er gennerelt veldig lei av å være gravid. har ikke klær som passer lengre så jeg går i mannen min sine joggebukser. jeg har gått opp 23 kilo dette svangerskapet. gifteringen min har jeg ikke kunnet bruke på flere mnd pga vann i fingrene(og resten av kroppen for den saks skyld) og føler at ingenting hjelper på verken formen eller humøret. jeg blir i veldig dårlig humør når jeg er sliten og lei. har store smerter i bekken siden ungen har lagt seg så langt ned som han klarer og siden han har dårlig med plass presser han på ribbena mine når han strekker seg. hvorfor kan han bare ikke skjønne at det er mye bedre for han og komme ut. her ute i værden er det kjempegod plass for å strekke seg. og han kommer til å få mye kjærlighet og kos når han engang finner det for godt å komme. skulle ønske det var en måte å få gitt han denne beskjeden å få han til å skjønne det at det er myye bedre her ute enn inne i trange magen. heldigvis skal jeg på kontroll på termindatoen. da skal jeg mase meg til akkupunktur. noe jordmødrene her er veldig stae på at det gir de ikke før termin. håper bare det funker på meg, og det fort. har total nåleskrekk så har ikke prøvd det før, ikke at jeg har trengt det. men nå er jeg så sliten og lei at jeg er villig til å prøve det som går:P og det verste for meg er at ei av mine beste veninner fikk sin baby for tre uker siden. noe hun og mannen hennes småerter meg for hele tiden.
er det bare jeg som er frustrert over at gullene tar seg god tid eller????
er det bare jeg som er frustrert over at gullene tar seg god tid eller????