5 dager på overtid

Milla1988- mittførstebarn<3

Spent på min første graviditet <3
Septembermødre <3
så da blir det en oktober baby isteden!
jeg trodde virkelig at han kom til å komme 16.september ca. så jeg er overasket over at han ikke er her enda :/
så da får man ringe i morra å avtale overtids kontroll. men håper han kommer før det, så jeg slipper å bli satt i gang..
jeg er ei som liker å lese horoskop, å siden jeg får en liten vekt, så leste jeg hans i dag og. og på både tvillingen og vekten stod det at en fin dag er den 3. denne måneden. så kan bli spennende om han kommer på fredag da! jeg er litt overtroisk ang horoskop :P er så ofte de har rett! og det meste jeg leser om tegnet mitt, stemmer med personligheten min, så har virkelig troen på stjernetegn hehe.

noe må man jo gjøre når energi nivået er på bånn! her går det i strikking, hekling og tven står på fra jeg står opp til jeg legger meg. men bare hører på den, siden jeg konsentrerer meg om strikkinga mi :P hehe..

de fleste av dere har jo fått babyene, så dere har vel nok å henge fingrene i? med å ta vare på babyen og passe på å få litt søvn selv også innimellom mating og stell og kos ;)

misunner dere som allerede er ferdige med smertene og har tatt med babyene hjem å koser dere å blir kjent med hverandre...

nå begynner jeg å bli utålmodig :(

Masse lykke til. Straks kommer babyen din og du lurer på når du skal få tid til strikking igjen! :P

Snart har du babyen din.
Lykke til! :)
Babyen min er snart 4 uker og jeg skjønner ikke hvor tiden blir av. Dagene flyr!
Er litt hektisk hverdag med tre barn, men prøver å få tid til masse kos. Veslejenta er veldig snill og hjertet smelter fullstendig når hun ser på meg å smiler. ❤
Nyt de siste dagene uten barn med ro og fred. Hvil deg masse, strikk og kos deg for det kan bli lite med søvn og avslapping med baby i hus! ;)

Snart har du babyen din.
Lykke til! :)
Babyen min er snart 4 uker og jeg skjønner ikke hvor tiden blir av. Dagene flyr!
Er litt hektisk hverdag med tre barn, men prøver å få tid til masse kos. Veslejenta er veldig snill og hjertet smelter fullstendig når hun ser på meg å smiler. ❤
Nyt de siste dagene uten barn med ro og fred. Hvil deg masse, strikk og kos deg for det kan bli lite med søvn og avslapping med baby i hus! ;)

takk =)
hørtes hektisk ut ja =) finnes jo ikke noe mer nydelig enn en smilende baby =)
gleder meg til å få ansvar for en liten en, og er lei av at det er så stille her hele tiden, så gleder meg til endringene jeg har i vente... tror jeg :P kan hende jeg angrer meg om noen uker hehe :P

takk =)
hørtes hektisk ut ja =) finnes jo ikke noe mer nydelig enn en smilende baby =)
gleder meg til å få ansvar for en liten en, og er lei av at det er så stille her hele tiden, så gleder meg til endringene jeg har i vente... tror jeg :P kan hende jeg angrer meg om noen uker hehe :P
Det er hektisk men det gir en så mye glede som jeg aldri ville vært foruten. En stor glede å være mamma. Så gled deg. ❤

Krysser fingrene for at det blir fødsel i morgen på deg :-) Synes du har vært flink til å holde ut og være positiv :D Snart har du babyen din! Lykke til med fødsel! Gutten min er allerede 3,5 uke, går veldig fort, men er kjempekoselig :) Gled deg ;)

Krysser fingrene for at det blir fødsel i morgen på deg :) Synes du har vært flink til å holde ut og være positiv :D Snart har du babyen din! Lykke til med fødsel! Gutten min er allerede 3,5 uke, går veldig fort, men er kjempekoselig :) Gled deg ;)

gratulerer med den lille =) Man får ikke gjort noe annet enn å holde ut og finne på ting så tiden går =)
gleder meg masse, selv om jeg gruer meg til selve fødselen.. litt panikk for smertene som kommer :P hehe
kose dere masse i tiden framover =)

Ferdig med smertene vet jeg nå ikke:p Mye som har skjedd der nede og for en brystspreng i går! Men det betyr jammen meg ingenting, når jeg sitter her med verdens fineste prinsesse sovende ved siden av meg:) Gled deg til gutten din kommer! Smertene er der, der og da. Men du vet at snart får du babyen din:) Blir spennende om han kommer 3 da!:)

Back
Topp