5 dager over IKM

tryllering

Betatt av forumet
Ja, som overskriften sier så er jeg nå 5 dager over IKM, og jeg kjenner fortsatt ikke noe spesielt til at TR er på vei. Skjønner mindre og mindre av denne kroppen min, jeg. I natt var jeg opp på do 2 ganger.... Ikke helt normalt! [&:]
Testene er jo negative, så jeg må jo ha tatt fullstendig feil av syklusen min. Er jo oppe i en syklus på 35 dager nå. Er ikke det unormalt lenge? Hvis jeg har en så lang syklus har jeg i alle fall feilberegna eggløsninga - og da er det ikke rart jeg ikke har blitt gravid.
Nå HÅPER JEG at det skjer noe i løpet av helga, altså. [:@]
Hvis noen skjønner mer av dette enn meg, mottas svar med takk!
God helg.... [:)]

Hei!

Det kan være at kroppen din produserer lite hCG og at du derfor ikke får positive tester på grunn av det. Noen har nevnt at de har vært i 8. uke før de oppdaget graviditeten ved testing.

Skal starte en tråd der jeg spør om dette på gravid-forumet.

Håper du bare har testa for tidlig, og at det slår ut om ikke lenge da tryllering!

Lykke til....krysser alt jeg har her!

Hvis ikke det skjer noe mer i løpet av de neste dagene kan du jo bestille time hos legen og få tatt en test der, evt. en blodprøve. Hjemmetestene er ikke alltid så bra...

Signerer marris her. Få legene til å ta blodprøver som viser din hcg i kroppen du.

Lykke til[;)]

35 dagers syklus er vel ikke så unormalt. De fleste ligger vel rundt 23-36 har jeg lest...

Det kan gå lang tid før kroppen produserer nok hcg til at det slår ut på tester, bare vær tolmodig. [:)] Håper du er gravid og jeg vil ønske deg lykke til med testingen. Fortell oss hvordan det går da. [:)]

jeg er 14 dager over ikm jeg. og negative tester og ingen tegn til tanta... Dette er slitsomt

jeg har nå forstått at dette faktisk kan skje selv om man er gravid...at man får negative tester altså??

Ikke gi opp håpet!

Man kan jo ikke gi opp[:)], men blir bare så jævli lei av å gå sånn i uvissheten og vente [&:] Den siste testen jeg tok var på tirsdag, og den tok jeg hos legen. (urinprøve)
Time will show.... [;)]

ORIGINAL: Trine82

jeg er 14 dager over ikm jeg. og negative tester og ingen tegn til tanta... Dette er slitsomt [:@][:@]

Hvordan du holder ut, skjønner ikke jeg. Jeg kommer nok til å bestille time hos legen hvis ikke tanta har kommet i løpet av neste helg.
Får virkelig håpe du er gravid, da. Krysser fingrene for deg, jeg [:)]

ORIGINAL: tryllering

ORIGINAL: Trine82

jeg er 14 dager over ikm jeg. og negative tester og ingen tegn til tanta... Dette er slitsomt [:@][:@]

Hvordan du holder ut, skjønner ikke jeg. Jeg kommer nok til å bestille time hos legen hvis ikke tanta har kommet i løpet av neste helg.
Får virkelig håpe du er gravid, da. Krysser fingrene for deg, jeg [:)]

forrige måned venta jeg 2 mnd på mensen før jeg dro til legen. Han kjente på meg og tok gu og alt så normalt ut. Han er ikke gynekolog så så ikke inni da. Men kjente at det ikke var cyster siden jeg ikke hadde hovne eggstokker. Han sa det var normalt at mensen kom når den ville det første året etter pilleslutt. Derfor jeg er så sikker på at det er det.... men er kjedelig..

forrige måned venta jeg 2 mnd på mensen før jeg dro til legen. Han kjente på meg og tok gu og alt så normalt ut. Han er ikke gynekolog så så ikke inni da. Men kjente at det ikke var cyster siden jeg ikke hadde hovne eggstokker. Han sa det var normalt at mensen kom når den ville det første året etter pilleslutt. Derfor jeg er så sikker på at det er det.... men er kjedelig..

Jeg hadde også relativt uregelmessig mens 1-1 1/2 år etter at jeg slutta med p-pillene.
Hos enkelte tar det nok ganske lang tid før kroppen kommer i normalt gjenge igjen.
Får virkelig håpe at du får en regelmessig syklus snart og at du blir gravid. Lykke til!

Back
Topp