5 dager igjen

Angelicka

Forumet er livet
til jeg får medisiner til å sette i gang TR. Er så kjedelig å gå og vente på denne hersens tanta[&o] Hadde vært fint om hun hadde dukket opp FØR mandag da, slik at jeg slapp medisiner, og 13 dagers venting før hun kommer. Vil i gang med nytt fryseforsøk!!! Hadde jo vært moro å kunne gi bilde av en positiv test eller noe i juelgave til familien[;)]

Huff ja, det er kjedelig med ei sånn suse tante...
Men heldigvis får du hjelp til å lokke henne fram da[:)]

Det er uansett ikke lenge igjen nå!

Krysser alikevel på at du får henne på besøk NÅÅÅÅ! Slik at du slipper medisiner for å få henne igang.

Jaaaa, det hadde vært så moro å være skikkelig i gang med babyprosjektet igjen[:D] Merker i hvert fall at mannen begynner å bli rimelig gira for at ting skal skje nå[;)]

Håper tr dukker opp så du slipper å starte med medisiner.
Skjønner godt at du vil komme igang igjen. [;)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Håper tr dukker opp så du slipper å starte med medisiner.
Skjønner godt at du vil komme igang igjen. [;)]

Ja, er først de siste par dagene at jeg er blitt litt utålmodig igjen[8D] Hadde vært greit å gått tanta før helga!

Skjønner godt hvordag du har det nå. Jeg gikk også å venta på tanta, holdt på å bli sprø av det[:@]

Håper hun kommer av seg selv i løpet av de nermeste dagene[:)] Krysser fingrene, og roper på henne

Tanta til Angelicka24, KOM NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tusen takk! Jeg får vel få min kjære til å skrike litt til henne eller noe slik at hun kommer[8D]

Krysser fingrene for deg hvis det er det du virkelig vil, men egentlig vil jeg at du skal drøye og vente på meg! [:D] 
Ikke egoistisk jeg i det heeele tatt! [8D]

Men det vil du jo få sjansen til, sjøl om tanta blir litt forsinka, til eller fra?[;)] Da tenker eg på bilde av positiv test i gave på jul.[:D] Men skal krysse fingre for at tanta di dukker opp, snarest mulig![;)]

Håpa tr snart kommer! Er utrulig kjedlig når den lage forsinkelsar.

Men du skal nok få ein positiv test før jul uansett[;)]

Synes litt synd på dere som sliter med å få besøk av den stygge tanta, det tar jo så lang tid fra det ene forsøket til det andre. Men godt du kan starte med medisiner for å lokke henne frem snart, dersom hun ikke hopper frem fra gjemmeplassen sin av seg selv da, men det er kanskje lite trolig, eller?

Er ganske skeptisk på om hun kommer av seg selv ja! Vi er litt uvenner jeg og hun der tanta[;)][8D] Men satser på positiv test før jul uansett da[:)]

Back
Topp