5 dager er sååååå lenge

1rosa+1til?

Elsker forumet
Det er såååååå lenge til ul[:(] ÅÅÅÅÅÅÅ blir jo helt gal av å vente... Hehe... Har så lyst til å se at lille spire har det bra.... Nesten så jeg vil ringe volval i morra og betale drit dyrtbare for å se den lille hehe... Men men jeg får det jo gratis på sykehuset på tirsdag... Men sååååå lenge å vente da hehe... tam ti tam..

Hehe, ja.. det føles lenge akkurat nå, men vips så er tirsdagen her[:)]

ja får virkelig håpe helga og da spes mandagen går fort hehe... Må nesten ta og finne på noe moro i helga... Og kansje noe på mandag oxo[:D] så det skal gå ekstra fort hihi

skjønner godt hva du mener.. jeg skal ha tidlig ul på onsdag.. tiden går sååååååååååååååå sakte vettu :P

5 dager går fort! plutselig er du der, og så skjønner du ikke hvor tiden har gått! hehe.

Jeg skjønner deg kjempe godt. Prøv å finne på noe gøy i helgen og tenk på at jo lengre du venter, jo større blir huleboreren [;)][;)][;)]

Skulle akkurat til å si noe av det samme som blomst85 - du får trøste deg med at du sannsynligvis får se mer jo lengre du er på vei. Men skjønner at man blir utålmodig, altså [:)]

ikke si at 5 dager er lenge... tenk på meg som må vente i 14 dager..

Jeg skal vente i ca 8 uker til jeg...[8D]

Back
Topp