5 cm åpning!

Starlen

Elsker forumet
Var på sykehuset i går for en sjekk, mistanke om fostervannslekasje, da legen til min store forundring kunne fortelle at jeg hadde 5cm åpning, uten å hatt en ENESTE rie, masrie, eller noen andre tegn. Han tøyde derfor litt og hadde et håp om at noe ville skje. Under en time etter begynte det å murre godt, og tok ikke lange tiden før det plutselig haglet med rier med 3-4 cm mellomrom. Vi fikk komme tilbake på sykehuset, da alt så ut som at det kunne foreligge en fødsel! Etter 4 timer med rier stoppet alt opp, som om noe aldri skulle ha skjedd! Jeg reiste hjem i håp om at noe ville skje i natt, men ligger her fremdeles uten en eneste ri! Jeg er i dag 41 + 1, dritt lei av å gå over tiden og skjønner virkelig ikke hvordan jeg har kommet meg til 5 cm uten å merke noen ting, og nå sitter her uten en eneste ri!

Noen som har vært i samme situasjon tidligere? Dette var bare kjempe fustrenwnde

Jeg ville bare si at jeg håper alt setter igang igjen for deg og at du får en fin fødsel:)

Jøss! Håper det skjer noe mer snart ;) Lykke til :) <3

Får håpe det setter ordentlig i gang for deg snart da! Lykke til!:)

Huff ja, det hørtes frustrerende ut! Håper riene tar seg raskt opp igjen og at du snart har mini hos deg! :):):)

Wtf? 5 cm og at du ikke har merket det! Herremin, kroppen er virkelig fantastisk :)

Håper ting tar seg grundig opp nå og at du får drømmefødselen :)

Wtf? 5 cm og at du ikke har merket det! Herremin, kroppen er virkelig fantastisk :)

Håper ting tar seg grundig opp nå og at du får drømmefødselen :)

Jeg fikk litt sjokk, tror legen også fikk det :p Men synd at det ikke hadde noen mer effekt av strippingen i går :-( Synes det er rart når jeg hadde så mye åpning! Håper at det plutselig kommer noen gode rier snart og at jeg kan få det overstått raskt og enkelt!

What?
Det er jo ikke lov :o
Kan de ikke ta vannet?

Legen var ganske sikker på at vi ikke skulle sees igjen på overtidskontroll så han sendte meg vel hjem i god tro om at noe skulle skje! Dersom det ikke er noe tegn på rier til i kveld, kommer jeg til å reise ned å spørre om de kan undersøke om det har skjedd noe mer, evt ta vannet. Har hatt tegningablødning i hele natt så håper at noe mer har skjedd. Har fått beskjed at jeg måtte ringe når reine kom, da jm ikke ønsket noe fødsel på Danmarksplass :p haha!

Men ser dårlig ut med rier så langt...

Jeg fikk litt sjokk, tror legen også fikk det :p Men synd at det ikke hadde noen mer effekt av strippingen i går :-( Synes det er rart når jeg hadde så mye åpning! Håper at det plutselig kommer noen gode rier snart og at jeg kan få det overstått raskt og enkelt!
Legen var ganske sikker på at vi ikke skulle sees igjen på overtidskontroll så han sendte meg vel hjem i god tro om at noe skulle skje! Dersom det ikke er noe tegn på rier til i kveld, kommer jeg til å reise ned å spørre om de kan undersøke om det har skjedd noe mer, evt ta vannet. Har hatt tegningablødning i hele natt så håper at noe mer har skjedd. Har fått beskjed at jeg måtte ringe når reine kom, da jm ikke ønsket noe fødsel på Danmarksplass :p haha!

De hadde tatt vannet mitt på 3 cm dersom det ikke hadde gått av seg selv!

Håper de kan ta det sånn at du får fart på sakene:)

Hadde ikke turd å være hjemme om du ikke har kjent noe til 5 cm.. Haha!
Fy fader, lillebror er en luring gitt!

Jeg ringer tilbake i ettermiddag om ikke noe har skjedd og håper på en sjekk til. Kommer til å spørre om de kan ta vannet da! Nok er nok..
Det hadde jeg gjort, bare fått de til å ta vannet og bli ferdig.
Ungen detter jo snart ut av deg :p

Back
Topp