Venterpåenskatt
Flørter med forumet
Jeg og min datter var to timer på besøk hos en venninne på onsdag. Minsten der var forkjøla med feber, men jeg tenkte det ikke gjorde noe og gikk på besøk likevel. Det skulle jeg ikke gjort, i dag fikk han påvist 5. Barnesykdom og nå holder jeg på å gå på veggene jeg er så bekymret. Hva hvis jeg ikke har hatt det? Tenk hvis fosteret får det nå? Og ikke minst, tenk hvis dattera mi får det, da er det jo stoor sjangs for at jeg også blir smittet
akkurat nå er jeg så irritert på meg selv, burde så absolutt holdt oss hjemme den dagen! Er det noen som kan berolige meg av dere? jeg trenger hjelp til å roe meg ned!
og en ting til, vet dere om det er slik at har du hatt det selv så er det ikke farlig for fosteret?
Det måå alltid være noe, nå som jeg endelig er på beina etter mange uker med ekstrem svangerskapskvalme og vært innlagt på sykehus to ganger... Jeg skulle endelig begynne å slappe av og nyte graviditeten, så må jeg være bekymret for noe som jeg så lett kunne ungått...
og en ting til, vet dere om det er slik at har du hatt det selv så er det ikke farlig for fosteret?
Det måå alltid være noe, nå som jeg endelig er på beina etter mange uker med ekstrem svangerskapskvalme og vært innlagt på sykehus to ganger... Jeg skulle endelig begynne å slappe av og nyte graviditeten, så må jeg være bekymret for noe som jeg så lett kunne ungått...