Måtte til legen med storebror i dag, og de mistenker at han har 5.barnesykdom. Fastlegen vår var borte, så vi var hos en annen. Og han sa at det var viktig å holde mini borte fra barnehagen siden det ikke var bra for bl.a. gravide å bli eksponert for smitte. Da jeg sa at jeg var gravid ble han helt blek. Så måtte ta ekstra blodprøver av oss begge to for å finne ut av hva slags virus mini har.
Har googlet (burde ikke gjort det selvfølgelig....) og hvis babyen i magen blir smittet er det 3% sjanse for død....regnet litt på prosentsjansene og fant ut at sjansen for det er under 0,5%, men er fortsatt engstelig...
Håper vi får prøvesvarene raskt, og forhåpentligvis er jeg immun eller så har han et annet virus
Har googlet (burde ikke gjort det selvfølgelig....) og hvis babyen i magen blir smittet er det 3% sjanse for død....regnet litt på prosentsjansene og fant ut at sjansen for det er under 0,5%, men er fortsatt engstelig...
Håper vi får prøvesvarene raskt, og forhåpentligvis er jeg immun eller så har han et annet virus