Glemte å ta med;
-hans gjensynsglede og latter til gutten i speilet...[:D]
-måten han gnager på haka mi og de små smilene og "knisingen" når jeg kysser ham på hånda mens han ligger ved puppen om kvelden....
Og storebror Alex;
-at han fortsatt kan sovne intil meg mesn jeg synger for ham og stryker ham på rygen om kvelden
-hvordan han helt ut av det blå kan kaste seg over lillebroren og klemme og/eller kysse på ham, elelr synge for ham. (og det henførte, strålende oppsynet på minsten da)
-at han er så skravlete at jeg av og til drømmer om å klistre igjen kjeften hans med gaffateip for å ett minutts stillhet til å huske hva jeg skulle handle...
-at han av og til kaster fra seg det han holdt på med og kommer stormende, helt desperat, bare for at han MÅÅÅ ha en kos der og da. Den varer som regel bare i 0,45 sekunder, så galopperer han tilbake til leken![:D]
-Den totalt overgitte latteren når vi er ute med akebrettet og jeg drar det rett i hæla mine for så å "snuble" og si han må slutte med den villmannskjøringa
-at han kan sette til livs fire store brødskiver og så si at han er sulten en halvtime senere.
_ alt det rare som ramler ut av kjeften på ham, få ta del i den underlige verden vi lever i fra en fireårings synspunkt.
Hmmmm...kunne nok fortsatt en liten evighet til. og jeg finner minst fem nye sånne ting hver dag, med begge to...
Åh, nå sitter jeg her og blir heeelt på sippern, jeg! Herreguuud, så heldige vi er, jenter! Større rikdom enn dette finnes ikke!