5 av uendelig mange ting jeg elsker ved babyen min

paleface

Gift med forumet
Her er fem ting jeg elsker ved babyen min;

* Følelsen av pusten hennes mot kinnet mitt når jeg holder henne inntil meg.
* Det vakre smilet hennes når hun ser at jeg er våken på morgenen.
* At hun alltid roer seg hos meg hvis hun er sutrete eller lei.
* De perfekte små hendene som alltid vil holde i mine når hun ammes.
* At hun er min!

Noen andre? [:)]

-At han smiler rundt og spreller når jeg kommer å henter han på morgenen
-At han er så sjarmerende,spesielt når han blir flau og snur seg bort å smiler[:D].
-Lukten hans,herlig lukt!
-At han elsker dyr,spesielt hunden vår. Første han ser etter når vi kommer på stuen,og da smiler han og ler,og skulle helst vært på gulvet med han
-At han liker alle,og ikke er redd noen.

Og jeg elsker han over alt!

* Latteren hennes når storesøster snakker med henne
* Når hun legger hodet på brystet mitt bare for å kose og slappe av
* Det sjenerte smilet hennes når fremmede snakker til henne
* Når hun gauler ut bare så jeg skal se på henne og smeller av med det støøøøørste smilet
* Gleden i øynene hennes når jeg synger med min fæle stemme som om det skulle vært det vakreste i hele verden

Ubeskrivelig kjærlighet til mine søte små Tar storesøster også jeg[:D]

* Når hun kryper tett intill meg på morgenen og ser på barnetv
* Å se hvor stolt hun blir av å hjelpe til med å rydde av bordet og andre ting vi ber henne om
* At hun automatisk gir smokken til lillesøster når hun sutrer
* Det sterke båndet hun har til farfaren sin
* Den sterke viljen hennes som gjør oss gal til tider men alikevel så stolte

- Når hun strekker hånden sin opp mot ansiktet mitt og stryker meg i ansiktet med de søte fingrene
- Når jeg henter henne om morgenen og ansiktet sprekker opp i ett glis
- Latteren hennes
- Når hun gliser og fryder seg ved syn av melkeflasken
- Når hun kryper inntil meg og vil sove

Elsker henne over alt på jord!

De frydefulle hviiiiinene og klukklatteren når storebror leker med ham
Hans veldig åpenbare fornøyelse når han ligger på stellebordet
Hvordan han nærmest krabber inn i meg når jeg løfter ham opp
Det strålende smilet når pappa kommer hjem fra jobb
Måten han smatter på når han er sulten
Alle lydene han koser seg med å lage, alt fra skjærende skrik via dype ul til latter og noe som ligner sang.
Han enorme fascinasjon over og deltagelse i Mikke Mus Klubbhus

Det store smilet hun alltid kommer med når vi skrur på lyset om morningen
Den herlige latteren hennes som smelter hjertet mitt helt[:)][:)]
Kjærligheten til storebroren sin, hun elsker alt han gjør
Smattelydene hun kommer med når hun er sulten[:D]
At hun krøller seg inntil meg i sengen og vil helst sove helt oppi ansiktet mitt om hun kan

Tror jeg kan ramse opp hvorfor jeg elsker barna mine i det uendelige[:)][:)]

Glemte å ta med;
-hans gjensynsglede og latter til gutten i speilet...[:D]
-måten han gnager på haka mi og de små smilene og "knisingen" når jeg kysser ham på hånda mens han ligger ved puppen om kvelden....

Og storebror Alex;
-at han fortsatt kan sovne intil meg mesn jeg synger for ham og stryker ham på rygen om kvelden
-hvordan han helt ut av det blå kan kaste seg over lillebroren og klemme og/eller kysse på ham, elelr synge for ham. (og det henførte, strålende oppsynet på minsten da)
-at han er så skravlete at jeg av og til drømmer om å klistre igjen kjeften hans med gaffateip for å ett minutts stillhet til å huske hva jeg skulle handle...
-at han av og til kaster fra seg det han holdt på med og kommer stormende, helt desperat, bare for at han MÅÅÅ ha en kos der og da. Den varer som regel bare i 0,45 sekunder, så galopperer han tilbake til leken![:D]
-Den totalt overgitte latteren når vi er ute med akebrettet og jeg drar det rett i hæla mine for så å "snuble" og si han må slutte med den villmannskjøringa
-at han kan sette til livs fire store brødskiver og så si at han er sulten en halvtime senere.
_ alt det rare som ramler ut av kjeften på ham, få ta del i den underlige verden vi lever i fra en fireårings synspunkt.

Hmmmm...kunne nok fortsatt en liten evighet til. og jeg finner minst fem nye sånne ting hver dag, med begge to...
Åh, nå sitter jeg her og blir heeelt på sippern, jeg! Herreguuud, så heldige vi er, jenter! Større rikdom enn dette finnes ikke!

* Elsker dei nydelege hendene som er så femenine og som stryker over hånda mi når ho ammer
*Når ho begynner å le så strålande av alt det morsomme storebroren finn på
*At ho t.o.m om natta smiler alt ho kan om ho ser/anar meg
*Når ho vil ligge inntil brystet mitt og berre kose
*At eg skal få sjå og kjenne fleire og fleire trekk av prsonligheita hennar og følga ho resten av livet!

Storebror <3

*At han er så sosial og glad i mennesker
*At han er så fantastisk snill med lillesøstra si, har alltid omsorg for ho
*At han er høffeleg og grei i besøk :)
*At han elskar å kose med mamma og pappa
*Elskar dei nydelege djupe nøttebrune augene hans

*Lykkeleg sukk*
Eg er så RIK!!

* når eg kommer inn til han på morgenen og han smiler og ler når eg sier god morgen.

* at han blir skikkelig overivrig når han ser maten sin.

* at han elsker oppmerksomhet fra andre mennesker

*at han som regel alltid er blid og fornøyd.(spesielt på shopping)

* at han er seg selv, perfekt og herlig!!!!!

* Pludre-lydane hennas, og sukkene når ho sover.. Du høyre ho har det så godt atte

* Smilet som breiar seg over fjeset når ho ser meg og me tullar oss, hadde det ikkje vært for øyrene..[:D]

* Latteren hennes, som når ho ler og blir så glad for å sjå Kira(voffo vår) som hoppar og sprett rundt oss av og til[:D]

* Når ho konsentrerar seg og trutar med munnen og sjeglar med augene for å henta akkurat DEN tingen som ligg der..[:D]
* Når ho berre vil kosa med meg etter at ho har hatt seg ein kvil
* Dei stoore augene hennas og dei lange vippene, når ho ligg i fanget og blinkar med augene og ser såå uskyldig opp på meg

..er så mykje meir eg kunne sagt, elsker alt med denne vakre skapningen som eg er så heldige å få vær mamma til..

men mammahjertet gjer vondt når ho griner så sårt og eg ikkje veit kvifor.. [&o] då er ikkje tårene langt unna og trøystar så best som ein kan..

Back
Topp