5+6 og spotting uten smerter

Maritri86

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Har spottet litt i dag og i går, ikke konstant men er på do og tisser 2-3 ganger i timen. Husker jeg spottet i graviditeten med minstemann, og prøver å forholde meg rolig. Var i går og avleverte urinprøve da jeg er litt redd for uvi, men eneste legen fant i urinen var litt blod. Men ingen andre ting som ville gitt utslag for uvi.
Legen mente det var pga spotting og at jeg går gjennom en SA, men har ingen kramper annet enn verkende bekken og spotter knapt en dråpe blod fordelt over en hel dag. (Er ikke hjemme hos min lege så måtte dra på legevakt, følte hun var helt udugelig)

Ville jeg fått blod i urinen uten uvi?
 
Har spottet litt i dag og i går, ikke konstant men er på do og tisser 2-3 ganger i timen. Husker jeg spottet i graviditeten med minstemann, og prøver å forholde meg rolig. Var i går og avleverte urinprøve da jeg er litt redd for uvi, men eneste legen fant i urinen var litt blod. Men ingen andre ting som ville gitt utslag for uvi.
Legen mente det var pga spotting og at jeg går gjennom en SA, men har ingen kramper annet enn verkende bekken og spotter knapt en dråpe blod fordelt over en hel dag. (Er ikke hjemme hos min lege så måtte dra på legevakt, følte hun var helt udugelig)

Ville jeg fått blod i urinen uten uvi?
Så utrolig dårlig lege! Men hva mente du med spørsmålet ditt? Om det kan være andre årsaker enn uvi til blod i urinen?
 
Altså nåken leger altså! Eg blir heilt matt!
Dette kan likegodt være heilt uskyldig, fordi det er så vanlig! og det håper eg virkelig ❤️
 
Ja, du kan få blod i urinen uten uvi. Jeg hadde en god del blødninger i forrige svangerskap, så alle mine urinprøver gav selvfølgelig utslag på blod ☺️ Mange kvinner har urinrørsåpning litt inn i skjeden, og er det noe blod der, så blir det med ut.
 
Spottet bare ved 5 av over 40 dobesøkene over 2 dager. Så håper det bare er som når jeg spottet med minstepoden og at jeg bare må roe ned å puste bedre ;)
Men såklart blir man bekymra. Ser jo og at ikke all utflod er rosa, det er bare rosa partier med i utflodet.
 
Det er heldigvis ikke så mye. Er nok lurt som du sier; roe ned og forsøk og ikke bekymre deg så mye. Selv om det er raskere sagt enn gjort ☺️
Krysser fingrene for at alt vil gå bra ☀️
 
Det høres ut som så lite blod at det antakeligvis ikke er noe å bekymre seg for, hun legen hørtes jo helt på tur ut... :Heartred
 
Back
Topp