5+6 mnd kontroll

fisken

Forelsket i forumet
I dag var vi på kontroll og fikk to sprøyter[:o]. Ikke noe kjekt syntes vesla, men nå sover hun og jeg gav henne en stikkpille før leggetid da hun var varm og sytrete. Tok ikke feberen da jeg ikke har redskaper i hus, men det kan da ikke være så farlig med stikkpille hvis hun derimot ikke har feber?[8|]

Hun har gått opp en hel kurve i vekt[:D] og veier nå 6890gr. HS var veldig fornøyd med det! Så er hun 64cm lang....

Hun har også fått hard mage etter jeg begynte å gi henne grøt så hun får litt dupalach (laktose) hver dag nå. Det var så vondt å se på henne trykke ut stor knallhard bæsj...og når du ser på det lille hullet så må det være omtrent som en fødsel[8|]

Så bra det gikk fint da!! Selv om de hyler litt npe de stikker, så tror jeg de skvetter mer enn det gjør vondt [:)]

Ikke noe farlig at du har gitt stikkpille selv om hun kanskje ikke har feber! Håper hun sover godt i natt da!!

Linnea ble også ganske så sutrete etter at vi fikk de sprøytene!

Ehh nei det er ikke akkurat store hullet de har!! Hi hi [:D][:D]

Elisabeth fikk to sprøyter igår og var som du forklarer vesla di var idag, varm og sutrete. Eg også gav ei stikkpille. Trur Elisabeth hadde mest vondt i stikka, og ikkje var plaga av feberen, og det blei borte så snart pillen virka. Og ho sovna godt!
Idag har ho sove nesten heile dagen! Trur ho til sammen har vore våken 3 timer..., vanligvis sover ho nesten ingenting på dagtid! Så det kan du vere obs på imorgon viss vesla er sur og grinete..., kanskje ho berre vil sove litt til.... [;)]

Back
Topp