Kjøpte på xtra. Billigst der, 75kr
Lykke til med testingen!![]()
Takk!! Gruer meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte på xtra. Billigst der, 75kr
Lykke til med testingen!![]()
Interessant! På NHI står det at egget vanligvis fester seg 5-7 dager etter eggløsning, og at egget bruker 1-3 dager på å feste seg når det har kommet til livmorhulen. Og på fertilitetssenteret står det at egget når livmorhulen 3-4 dager etter befruktning. Noe som vil si at egget, i følge disse kildene, tidligst kan feste seg 4dpo hvis jeg forstår det rett? Da skjønner jeg at 2dpo ikke er muligNei desverre. To dager etter el er de fleste befruktede egg kun 4-cellet og har ikke sjans å bryte ut av skallet enda.. ganske spennende å ha gått gjennom ivf slik at vi har bilder fra hvordan det foregår dag til dag.
Hvis du bare ser øverste bilde på denne her så ser du hva jeg mener
https://www.utahfertility.com/understanding-embryo-grading/
Åh, du surrer dagene litt ser jeg, blir forvirrende sånnsettInteressant! På NHI står det at egget vanligvis fester seg 5-7 dager etter eggløsning, og at egget bruker 1-3 dager på å feste seg når det har kommet til livmorhulen. Og på fertilitetssenteret står det at egget når livmorhulen 3-4 dager etter befruktning. Noe som vil si at egget, i følge disse kildene, tidligst kan feste seg 4dpo hvis jeg forstår det rett? Da skjønner jeg at 2dpo ikke er muligMen tror fortsatt at man i noen tilfeller da kan ha nok HCG 5-6dpo til at det skal slå positivt ut. Noen produserer jo HCG veldig raskt.
Jeg fikk festeblødning 4-5 DPO, så vil tro at det er muligHvis du er gravid har du nok hatt eggløsning tidligere, det er ikke fysisk mulig for et befruktet egg å feste deg før tidligst 6dpo, og da kan det ta litt tid før hcg er høyt nok til å merkes.
Ikke at et par dager har kjempemasse å si i det lange løp, termin blir nok flyttet litt frem eller tilbake uansett
Lykke til!
RFSU tidligtesten viste svak strek de 10 første min, men etter en halvtime så ble den negativ. Noen vært borti det?
Da jeg begynte å teste på mandag så fikk jeg mange positive tester på både ettermiddag og kveldsurin. En del murringer. Samme på tirs, mindre murringer. Men på onsdag fikk jeg positiv på dagen og negativ på ettermiddag og kveld. Ikke noe murring! Idag fikk jeg negativ om morgen, positiv på formiddag og negativ i ettermiddag. Murringene ble verre. Skjønner ingenting! Noen som har vært borti det?
jeg mistenker (ønsketenkning) kanskje at de positive testene var mer sensitiv (10ml/) enn de negative testene. For disse eBay strimlene har en sensitivitet på 25 ml/u.
Har vært og tatt blodprøve idag så får kanskje svaret imorgen eller mandag ifølge helsesekretæren
RFSU tidligtesten viste svak strek de 10 første min, men etter en halvtime så ble den negativ. Noen vært borti det?
Da jeg begynte å teste på mandag så fikk jeg mange positive tester på både ettermiddag og kveldsurin. En del murringer. Samme på tirs, mindre murringer. Men på onsdag fikk jeg positiv på dagen og negativ på ettermiddag og kveld. Ikke noe murring! Idag fikk jeg negativ om morgen, positiv på formiddag og negativ i ettermiddag. Murringene ble verre. Skjønner ingenting! Noen som har vært borti det?
jeg mistenker (ønsketenkning) kanskje at de positive testene var mer sensitiv (10ml/) enn de negative testene. For disse eBay strimlene har en sensitivitet på 25 ml/u.
Har vært og tatt blodprøve idag så får kanskje svaret imorgen eller mandag ifølge helsesekretæren
Lykke tilAlle testene ble lest av før tidsfristen. Veldig mange av dem viste strek før tidsfristen.
For rsfu står det i pakningsvedlegget at testen skal leses av etter 5 min, men ikke senere enn 30 min.
For eBay strimlene kan testen leses av etter 3-5 min og ikke senere enn 10 min.
ila disse dagene har jeg svidd av 50 eBay strimler, der 10 var negative. Ingen av disse strimlene endret «status» selvom de hadde stått der i ett døgn. Verken de som var positiv eller negativ. Kun den RFSU testen som endret seg etter 10 min