5-6 DPO positiv test (7 stk!)

Miffy2017

Betatt av forumet
JuniJubel2021
Testet for motorsykler idag. Er 5 eller 6 DPO. Eggløsningen skjedde på syklusdag 15 eller 16. Tok eggløsningstest de to dagene. Jeg tok 8 strimmeltester der 7 av de var positive. Tok alle de mellom 1800-2000. Strekene kom veldig kjapt, innen 5 min. Svake streker. Men siden folk sier at disse billigtestene ikke kan stoles på så tok jeg to stk og dyppet i vann. De var blendahvite. Spøkte med mannen om å teste med hans urin :hilarious:

Er jeg gravid?? :bored: Hva tror dere? Skal teste litt til ikveld og imorgen :p

Sikkert bare jeg som begynner å bli trøtt, men hang ikke helt med på alt her.
Når du kun er 5-6 DPO er det vel egentlig så tidlig at egget ikke har festet seg en gang?

ville ventet med testing til i morgen tidlig, og tatt én da + én ettermiddag/kveld i morgen :)

Motorsykler ja. Autokorrektur...

testet tre strimler igjen. Fortsatt positiv. Hva er egentlig sjansen for at 10 tester er positiv etter hverandre? Men de er svakere nå enn tidligere. Har ikke drukket noe de siste timene heller for at urinen skal være så konsentrert som mulig.

Motorsykler ja. Autokorrektur...

testet tre strimler igjen. Fortsatt positiv. Hva er egentlig sjansen for at 10 tester er positiv etter hverandre? Men de er svakere nå enn tidligere. Har ikke drukket noe de siste timene heller for at urinen skal være så konsentrert som mulig.

har du bilde av testene?:)

Ville dobbeltsjekket med en test fra apoteket, A1 sin har godt fargestoff :)

det ser jo lovende ut da..! Tipper du har hatt EL tidligere enn antatt:woot:

Du må jo ha hatt EL tidligere enn du tror, for man har ikke nok hcg så tidlig. Som skrevet over her har jo ikke egget festet seg mest sannsynlig engang. Men du ser jo gravid ut da :p gratulerer <3

Du må jo ha hatt EL tidligere enn du tror, for man har ikke nok hcg så tidlig. Som skrevet over her har jo ikke egget festet seg mest sannsynlig engang. Men du ser jo gravid ut da :p gratulerer <3

Takk! Kjøpte en RFSU tidlig test. Skal teste meg når jeg kommer på jobb. Har tilfeldigvis en legetime denne uken så skal ta en blodprøve også.

Jeg tror også at eggløsning kom tidligere selvom eggløsningstesten viste eggløsning en gang mellom 23 og 24 okt

Oi, så spennende! Ser jo absolutt positive ut ja :Heartred

Tok en RFSU tidlig test nå. Ser en veldig svak strek. Litt tydeligere i virkeligheten enn på bildet.

Edit: ser nå at bildene blir komprimert derav dårligere kvalitet. Synes ikke på bildene her

Vedlegg

• 1FE338FC-CE5B-4472-A556-71EC60F7F54A.jpeg
    1FE338FC-CE5B-4472-A556-71EC60F7F54A.jpeg
    18,6 KB · Visninger: 1.359
  • FC05ACC1-7512-4A61-A090-96A4D48B67B3.jpeg
    FC05ACC1-7512-4A61-A090-96A4D48B67B3.jpeg
    22,6 KB · Visninger: 1.353
Hvis du er gravid har du nok hatt eggløsning tidligere, det er ikke fysisk mulig for et befruktet egg å feste deg før tidligst 6dpo, og da kan det ta litt tid før hcg er høyt nok til å merkes.
Ikke at et par dager har kjempemasse å si i det lange løp, termin blir nok flyttet litt frem eller tilbake uansett :)
Lykke til!

Jeg trodde at egg kunne feste seg allerede 2 dager etter el, men at det vanligste er 6 dpo. Drister meg til å si gratulerer :happy:

Jeg trodde at egg kunne feste seg allerede 2 dager etter el, men at det vanligste er 6 dpo. Drister meg til å si gratulerer :happy:
Nei desverre. To dager etter el er de fleste befruktede egg kun 4-cellet og har ikke sjans å bryte ut av skallet enda.. ganske spennende å ha gått gjennom ivf slik at vi har bilder fra hvordan det foregår dag til dag.
Hvis du bare ser øverste bilde på denne her så ser du hva jeg mener
https://www.utahfertility.com/understanding-embryo-grading/

Takk! Kjøpte en RFSU tidlig test. Skal teste meg når jeg kommer på jobb. Har tilfeldigvis en legetime denne uken så skal ta en blodprøve også.

Jeg tror også at eggløsning kom tidligere selvom eggløsningstesten viste eggløsning en gang mellom 23 og 24 okt
Hvor kjøper du det? Skal teste i morgen eller torsdag, men må ha en tidligtest jeg også :p

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp