5+5 og er allerede kvalm. Vanlig?

Bkno6672892

Andre møte med forumet
Ikke hele tiden, men får plutselig intens kvalme. Måtte sette bøtte ved siden av sengen i natt, men det gikk heldigvis fint. Lurer på om noen andre opplever dette så tidlig? Er også stresset for å ha sex med kjæresten, for prøvde en gang for en uke siden og ble ekstremt uvel etter orgasme. Håper det går over.

Etter hva jeg har lest om andres erfaring i min termingrupper i april, så er ikke det uvanlig på oppleve kvalme så tidlig:)
Er selv forsiktig med å ha samleie med mannen. Håper det letter seg etter uke 12.

Vært kvalm flere dager men nå er den intens, 5+3 å kvalmen er der heletiden...Må passe på hva jeg spiser visst ikke blir jeg helt jævli kvalm å spyklar :depressed:

Da jeg var gravid med storesøster var jeg kvalm å kasta opp etter hvert måltid fra uke 4 til uke 12. Skulle på samtale om innleggelse da det ga seg.

Har hatt hypermesis i begge mine tidligere svangerskap. Startet med eldste i uke 6 og lillebror i uke 5 så ikke for tidlig å bli kvalm nå. Er i dag selv 4+5 og fortsatt ikke kjent på kvalmen så lever enda i håpet om st jeg skal slippe unna denne gangen

I mine to siste svangerskap har jeg vært kvalm døgnet rundt fra uke 4 og fram til fødselen. Så det er såvisst ikke for tidlig med kvalme i uke 5.

Back
Topp