Positiv test etter lang IVF reise men jeg er mer redd enn noen gang. Fikk ømme pupper 2 dager etter innsett så forsvant de dagen etter positiv test (våknet midt på natta av sinnnnnsykt vondt i magen som varte i sånn 5min ble helt svett og var overbevist at jah, der var det...) Men HCG viste stigning fra 193 til 753 på to dager. Puppene har kommet litt tilbake (kun ømme på kveldene) men nå, en uke senere har de så og si roet seg ned, sakte men sikkert, ikke ømme i det hele tatt. Jeg er vel...5+5 ish og alt jeg klarer å gjøre er å google timesvis på alle språk jeg kan om symptomer som forsvinner i uke 5. Hadde veldig mye menssmerter hele dagen i går så var sikker igjen at det e jo ikke normalt (menssmerter e vel normalt med ikke konstant i 12 timer vel?). Det som e veldig dritt at det e julestengt, så få ikke ta noe ny hcg før i morgen og er for tidlig for UL. Ugh. Dette e vanskelig. Har ingen blødning men jeg går jo på cyclogest så lurer på om den kan da holdet tilbake. Skal prøve å tvinge maselv å tenke/gjøre noe annet men aaaaah, det e vanskelig ass. Skriver mest for å bli kvitt disse tankene i hvertfall litt.